Inlägg från: Frontline |Visa alla inlägg
  • Frontline

Swedbank, Handelsbanken eller Nordea?

Det är ju svårt att svara på, vi har Swedbank och jag har haft samma bank sen jag fick mitt första "minutenkort" så jag säger ju givetvis den banken.
    Vi har en väldigt bra kontakt där som hjälper oss med allt om det är nått...
    Men jag skulle säkert ha sagt likadant om jag hade haft en annan bank.

Skulle jag bo nån annanstans kanske jag inte alls skulle vara lika nöjd med Swedbank där..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Isbit skrev 2012-05-31 09:17:35 följande:
    t.ex Swedbank har inga kontanter. Jag undrar då egentligen varför finns dom ens?

Ska du sätta in pengar får du köpa en insättningspåse för 90:- dessutom redovisa som värsta kriminella var du fått pengarna ifrån.
    Det där är nog lite olika vart i landet man bor skulle jag tro, visst man måste redovisa vart man har fått ett större belopp ifrån tror det är 15000:- om inte mer och det brukar räcka med att säga man har sålt en bil kontant.

Swedbank där vi bor är det bara att knalla in med pengar skriva en lapp och sen gå fram till kassan med pengar och lappen och det kostar inte ett öre och någon insättningspåse behövs inte alls vet inte ens vad det är..
  • Frontline
    Isbit skrev 2012-05-31 12:40:53 följande:
    det har kanske inte kommit dit än. Här har det blivit så nu eller om de är på gång
    Det skiljer sig en hel del på vår SB mot andra men det kanske har att göra med att dom är mer fristående...
Svar på tråden Swedbank, Handelsbanken eller Nordea?