• Suza

Pepptråd för No Cry Sleep Solution

Jag förstår inte riktigt hur Pantley har tänkt sig att barnet inte ska sova i ens armar, för så fort jag lägger ner min tjej vaknar hon. Vad ska man göra ? Och när man nattar , menar hon att man ska ligga i sängen med barnet för min dotter vil bli buren tills hon somnar , jättejobbigt. Därför vill jag försöka hennes metoder men uppfattar inte riktigt hur hon menar. Nån som kan förklara ?

• Suza

Jag förstår inte riktigt hur Pantley har tänkt sig att barnet inte ska sova i ens armar, för så fort jag lägger ner min tjej vaknar hon. Vad ska man göra ? Och när man nattar , menar hon att man ska ligga i sängen med barnet för min dotter vil bli buren tills hon somnar , jättejobbigt. Därför vill jag försöka hennes metoder men uppfattar inte riktigt hur hon menar. Nån som kan förklara ? Hon är 11 veckor gammal.

• Suza

Jag förstår inte riktigt hur Pantley har tänkt sig att barnet inte ska sova i ens armar, för så fort jag lägger ner min tjej vaknar hon. Vad ska man göra ? Och när man nattar , menar hon att man ska ligga i sängen med barnet för min dotter vil bli buren tills hon somnar , jättejobbigt. Därför vill jag försöka hennes metoder men uppfattar inte riktigt hur hon menar. Nån som kan förklara ? Hon är 11 veckor gammal.

Svar på tråden Pepptråd för No Cry Sleep Solution