Pepptråd för No Cry Sleep Solution
Vad säger "the book" om napp på natten? Helst vill man ju slippa ploppa napp också. Inte bara slippa amma. Vilgot brukar vakna 1-3 ggr per natt men brukar somna om när jag ger honom nappen. Han är 6 månader.
Vad säger "the book" om napp på natten? Helst vill man ju slippa ploppa napp också. Inte bara slippa amma. Vilgot brukar vakna 1-3 ggr per natt men brukar somna om när jag ger honom nappen. Han är 6 månader.
Nu ligger V och sover och kommer vakna om exakt... låt se... 9 minuter
Så nu ska jag in till honom och vara berdd med nappen så han får sovit en stund till
Karin Knas - Här är en bebis till som gärna blir störd av att jag håller på för mycket med honom. Vet inte hur många gånger jag blivit förvånad av att han somnat så fort jag lagt honom ner medan han har kinkat och vridit sig i famnen på mig. Men det är inte alltid det hjälper heller.
Vilgot är 6 månader och sover ca 12 timmar på natten. En napploppning och en amning under de här timmarna. På dagarna sover han 3x30 minuter. För kort tid tycker jag. Hade gärna också sluppit napploppningen vid 2-tiden.