Inlägg från: Lilltessan |Visa alla inlägg
  • Lilltessan

Pepptråd för No Cry Sleep Solution

Vi har inga problem med själva nätterna. Oftast sover Ida (fem månader om en vecka) hela natten igenom. Däremot så får vi henne inte att somna själv, varken på kvällen eller dagen. Hon måste ammas till sömns, vilket innebär att varje kväll går åt till att sitta och amma i soffan. Hon somnar till vid 20-tiden, vaknar efter en stund, ammas, somnar igen, vaknar osv, tills kl 23-24, då hon somnar för natten. Nu har jag beställt boken och hoppas vi kan få hjälp att få henne att somna själv.

• Lilltessan

Missisola: hur länge har du väntat? Jag beställde från Adlibris i måndags. Kanske ska avbeställa då och köpa någon annanstans...?

• Lilltessan

Jag ringde dit och kollade nu. De sa att boken har blivit försenad pga den var slut hos vanliga leverantören varpå de var tvugna att beställa den hos en annan leverantör, men den ska komma i början på nästa vecka. Annars kan man beställa den hos Bokus. De har dock 5-8 dagars leverans och då har ju den hunnit komma från Adlibris, förhoppningsvis.

• Lilltessan

Missisola: konstigt att de säger olika. Hoppas den kommer i början på nästa vecka ialla fall.

• Lilltessan

Jag fick min bok igår! Har bara hunnit läsa två sidor än så länge...

• Lilltessan

Gates: Hon är säkert bara inne i en tillväxtperiod. Min Ida är fem månader och har blivit jättemammig och blyg. Hon skriker så fort hon ser någon annan. Lite jobbigt. På BVC kallade de det för något, kommer inte ihåg vad. Det är ialla fall en mental tillväxt som gör att de kan bli väldigt oroliga, framförallt tjejer. Den perioden kan säkert yttra sig på olika sätt. Hoppas det ordnar till sig igen.

Svar på tråden Pepptråd för No Cry Sleep Solution