• Tili

Pepptråd för No Cry Sleep Solution

Hej Hej!!!

Jag har beställt boken och hoppas på att den kommer i dag så att jag kan sätta igång snart.
    Jag har en liten kille på 8 1/2 månad som alltid är glad och aldrig gråter. Men sover jätte dåligt och har gjort det sedan han föddes. Han somnar oftast i våran famn oftast i min mans efter att jag slutade att amma honom till sömns. Sedan sover han jätte oroligt i sin säng till ca ett då jag tar över honom till vår säng. Sedan snuttar han halva natten.

Jag hoppas på ett denna metoden kommer att passa oss.

Fler rapporter kommer när vi har satt igång!!!!

• Tili

Hej allesammans!!

Fick boken för ett par dagar sedan och har bara hunnit läsa början än så länge. Måste säga det att jag tycker att boken verkar väldigt klok. Det står saker som egentligen borde vara självklart men man har inte tänkt på det sättet.

Nu har lillen fått vinterkräksjukan så det är inte direkt den bästa tiden att börja, så vi avvaktar tills han mår bättre.

Har ni andra gjort så att ni har läst igenom hela boken innan ni har satt igång?

Jag tänkte göra det nu eftersom lillen är sjuk. Eller tror ni att det är bättre att ta ett avsnitt i taget?

Jag återkommer når vi har satt igång!
    Tili

Svar på tråden Pepptråd för No Cry Sleep Solution