Pepptråd för No Cry Sleep Solution
Vad heter boken?
Kan ni berätta går den ut på samma sätt som ex Anna Wahlgrens?
Vad heter boken?
Kan ni berätta går den ut på samma sätt som ex Anna Wahlgrens?
Ok tack har beställt boken jobbigt att den är på engelska bara.
Hade tänkt att göra Annas metod men provar kanske denna .
En fråga varför är denna bättre tycker ni mot annas? kanske dum fråga?
I vilken ålder var era barn när ni började med denna?
Ok tack spännande att prova när boken kommer.
Jag har beställt boken men är så nyfiken vad ex kan man få för tips säg på att sluta amma eller dra ned på snuttningen vid insomning etc.
Min son har mig lite som napp och trygghet och sover på sin höjd 3 timmar i sträck...
kram
Jag väntar också på min bok beställde förra fredagen har tagit en vecka så segt..... stod 2-5 dagar men då måste de komma på måndag,.... jag som ville prova nytt till helgen för min älskling är nu 29:e 7 månader och sover så oroligt vaknar varje timme nästan och vill snutta på mig.
Har inte fått miin bok än skit segt har tagit 7 dgr så vi började utan den igår .
Han la sig runt åtta gick bra. Sen vaknade han i snitt varje timme. Natten vaknade han halv två fick bröst till slut tänkte försöka få han att sova i sin säng och samtidigt sluta amma och ta både de direkt. Sedan vaknade han halv fyra och sedan i snitt varje halvtimme så jag är trött som bara den nu, Vet inte vad jag ska göra för att han ska sova längre min lilla plutt. Några förslag? Han tar inte välling tyvärr och inte napp har provat i 2 månader.
Tack Mia .
Tydligen kommr boken imorgon äntligen
Gates finns det några tips från dig hur man tajmar rätt så han inte hinner bli övertrött eller för pigg verkar som du hade några bra?
Har NCSS boken men har inte hunnit läsa ut den än så jag skulle bli jätte glad om du kan hjälpa mig.
Har börjat dock lite så smått och igår sov min lilla älskling från 18 till sex på morgonen vaknade till 3 ggr men vi vaggade sängen och han somnade om. Jag har aldrig varit så chockad. Han vaknar normalt efter 2-3 timmar hela natten så det är ett enormt framsteg.