Pepptråd för No Cry Sleep Solution
Jag behover lite peppning! Dottern sov 20-8 fran 2 manaders alder, hon ar nu 5 manader. Vi borjade med NCSS efter nyar eftersom laggningsrutinen tog tva timmar och var stressful for oss alla. Det har gatt bra, vi haller om henne och vaggar nar hon ligger i sin spjalsang innan hon somnar och laggningstiden inklusive amning tar bara 30-45 minuter. Det ar skont, men det ar annu skonare att det inte ar sa stressfullt och skrikigt. MEN!!!.. for ungefar en vecka sedan vaknade hon mitt i natten och ville ha mat. OK, no problem, hon somnade direkt efterat och det gjorde jag med. Natten efter sov hon hela natten igen. Sedan skar det sig rejalt och hon har okat nattvaknandet succesivt till igarnatt nar hon vaknade kl 20.45, 22.45, 3.40 och 6.50 innan hon var utvilad och kom upp for dagen kl 8.30, men var inte lika utvilad som hon vanligtvis ar da. De forsta tva gangerna rackte det med att ga in och vagga henne lite sa somnade hon om. 3.40 var hon hungrig, men var vidvaken efter mat och det tog over en timme att fa henne att somna. Efter 6.50-vaknandet somnade hon om utan mat. Nagon som har haft liknande erfarenheter? Hoppas att det bara ar nagon fas hon gar igenom for jag gillar NCSS och har rekommenderat till kompisar. Jag har svart att sova for jag ligger och vantar pa att hon ska borja grata hela natterna. Ska forsoka folja NCSS, men ar sa trott. Min man hjalper saklart till, men han maste ju ga och jobba pa morgonen! Ar det nagon annan som har gatt baklanges med NCSS? Vad hande? Vad gjorde ni? Ordnande det sig nar ni holl er till NCSS?