Pepptråd för No Cry Sleep Solution
Halloj!
Jag fick nyss en bebisbilaga från "Vi föräldrar". I den var det en lång artikel om boken och författaren. Det stod att det fanns planer att ge ut den på svenska.
Någon som vet mer om det?
Halloj!
Jag fick nyss en bebisbilaga från "Vi föräldrar". I den var det en lång artikel om boken och författaren. Det stod att det fanns planer att ge ut den på svenska.
Någon som vet mer om det?
vårsol -
Jag känner mig också säkrare på engelska.
Då tar jag och köper den nu. Sonen är bara 2,5 månad och jag hade väntat lite om jag visste att den kom på svenska snart.
Får läsa vidare i tråden för recensioner och kritik, så länge
Aha har fått svar på saker utan att fråga.
Tvekade om min son var för liten för metoder men det behövde jag inte alltså.
Han är snart 3 månader, somnar och sover nästan uteslutande på eller emot min kropp.
Bökigt för båda, han får avbruten sömn hela tiden för att jag inte kan sitta still nästan hela dygnet.
Sjal är bra men han är en riktig svettis. Skulle vilja att han kunde sova dagssömnen i sängen ibland.
Han har förvisso ont i magen/gaser och vaknar av det också. Sover han hos mig går det över och han somnar om.
Nåja, jag beställde boken för några dagar sedan. Hur får man tid att läsa?
Jag kommer somna.
Idag var det vårsol ute
Och imorgon hoppas jag min bok kommer!
Wee den har kommit men jag har bara hunnit några sidor, somnar ju själv av att läsa
Syster negativ - Vi sover också bra men dagsömnen är jobbig eftersom han inte kan sova själv. Jo kortare stunder om han är dundertrött.
Men Viktor är ju också bara tre månader...
Köpt boken för tips men har inte kommit mer än någon sida... mjölkstockning med feber och frossa
.
Gates - Några snabba tips om hur man "tajmar", hinner aldrig läsa
.