Pepptråd för No Cry Sleep Solution
Haenger med haer. Min Thor aer 3.5 maanader och vi foersoeker succesivt vaenja honom av med att sova mellan oss. Det var mysigt inledningsvis men paa sistone saa har han varit saa aktiv i sina aktiva faser att han vaecker mig och sig sjaelv genom att slaenga sig fram och tillbaka i saengen. Saa nu koer jag GRP samt flyttar oever honom naer han sover djupt foer att vi baada faa naagra timmar ifred. Sedan sover vi tillsammans efter att han vaknar foersta gaangen. Jag laegger honom runt 20 och han vaknar foersta gaangen ngn gaang mellan 2 och 4, daer efter vid 6 och 7.30-8 foer att vakna upp foer dagen vid 9-9.30. Daeremot sover han endast korta stunder paa dagen saa just nu jobbar vi mest med att till en rutin paa dagarna.
Just nu aer vi i stugan daer vi tyvaerr inte har ett separat rum daer Thor kan sova lket innebaer att vi stoer honom mer. Trots dett har han sovit paa soffan mellan oss framfoer TVn fraan 19-tiden. Vaknade vid 10 foerbloejbyte samt amning. Nu sover han soett igen i vaar saeng men jag ska foersoeka flytta oever honom till hans egen saeng innan jag gaar och laegger mig (kl aer snart 23.30 haer).
Kul att foelja hur det gaar foer er. Har inte laest faerdigt boken aen men ska boerja logga soemnen haer paa FL i min dagbok saa fort som moejligt foer att faa lite oeversikt. Ha det goett allihopa!