• Kryztina

Pepptråd för No Cry Sleep Solution

är bara inne och "tjuvläser" . Väntar fortfarande på boken, fick ett mail förra veckan där det stod att " nu har vi behandlat din order och den kommer att kunna hämtas ut med postförskott osv.. eftersom jag kryssat i att jag ville ha faktura mailade jag tillbaka om att det bilvit fel. då fick jag tillbaka ett mail där det stod att " nu har vi avbeställt din order" . suck... mailade tillbaka och undrade vad de höll på med, då fick jag tillbaka ett mail där det stod att de återigen behandlat ordern nu med faktura... J-kla krångel!
    *arg på adlibris*

• Kryztina

vi fick avin för boken idag och var på väg för att hämta ut den. som tur var tittade jag en extra gång på den och märkte att det inte stämde: boken var mer än dubbelt så dyr som den skulle vara... kontaktade adlibris som sa att det hade blivit nåt fel, de hade tagit 175 kr i frakt . så nu skulle de faxa utlämningsstället så att vi ändå skulle få hämta ut boken med korrekt postförskott. MEN det skulle ta ett par dar. suck, det är nog inte meningen att vi ska använda oss av NCSS . *arg på adlibris*

• Kryztina

Hej!
    Sållar mig till skocken nu när vi ÄNTLIGEN, efter 1 1/2 månad, fått boken. Det har bara varit en massa strul med beställningen och leveransen så jag tänkte ett tag att det kanske inte var meningen att vi skulle använda oss av NCSS.
    Ska väl presentera mig för dem som inte vet vem jag är:
    Jag är 29 år gammal, bor med min sambo och min son Wilmer som är 6 månader gammal. Varannan vecka har vi även min sambos barn 7 och 9 år gamla boende hos oss. Wilmer sov ganska bra de första 3 månaderna av sitt liv, men har under de senaste 3 månaderna sovit dåligt på nätterna. Vissa nätter vaknar han 1 gång i timmen. Man känner sig ganska sliten om man säger så.... Han sover inte så mycket på dagarna heller, eller han sover 1 gång på förmiddagen och 1 gång på eftermiddagen men det blir ofta inga längre stunder då han är lättväckt. Jag tror att han är ständigt övertrött även om han inte verkar särskilt trött. Han somnar enbart genom amning eller genom att bli buren. Om vi är ute somnar han i vagnen. Jag skulle önska att han kunde somna utan amning/att bli buren/att ligga i vagnen.
    Nu ska jag lägga mig och börja läsa boken.... om jag orkar hålla upp ögonen .

• Kryztina

Clara- undrar samma sak... det är lika här, vissa nätter är "ok" med några få uppvaknadenen men lika många är jättetuffa med kanske 6-7 uppvaknanden per natt....

• Kryztina

tinanilsson- den finns bara på engelska. men den ÄR lätt att läsa ändå.. jag är relativt kass på engelska men jag förstår ändå utan att behöva anstränga mig.

Svar på tråden Pepptråd för No Cry Sleep Solution