Inlägg från: Bara Sarah |Visa alla inlägg
  • Bara Sarah

Pepptråd för No Cry Sleep Solution

nu har jag med beställt boken och har börjat läsa, den e ju på engelska så nog tar det lite tid att läsa den.. får se om man hittar någon bra lösning som passar en själv och just mitt barn! ni andra som inte börjat är ni helt inne på att den här boken verkligen kommer hjälpa er eller är ni skeptiska? jag är liiite liiite skeptisk, jag vill gärna att det ska funka ,men nu för tiden så är det kurer hit och dit. detta är visserligen inga kurer så jag hoppas jag verkligen att jag blir riktigt peppad.

ni andra har ni ohållbara situationer hemma eller vill ni bara att barnet ska sova lite till?? själv sover min son rätt så bra om nätterna med några få stunder av vakentid. dagarna dessvärre sover han dåligt! nåja... ska med spänning läsa vidare i morgon!

dm är man dock som sitter uppe nu och tittar här när barnet sover, borde ju passa på att sova jag med..
    GOd natt

• Bara Sarah

Är det någon här som fått in bra rutiner att söva sina barn p dagarna med hjälp av ncss? jag har läst ca halva boken men tycker inte jag fick riktigt bra råd om just hur man hjälper dem att sova om dagen. min son är 3 månader och krånglar jättemcycket vid dagssömn! jag vet att jag inte ska ha rutiner och så på honom ännu men jag vill ändå kunna hjälpa honom på traven!

Svar på tråden Pepptråd för No Cry Sleep Solution