Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Daddy Cool skrev 2012-06-02 01:24:49 följande:
    Hmmm... så utlänningar är lata och lever bara på bidrag men... eh... de tar också alla jobben så att svenska ungdomar måste gå arbetslösa! Glad 

För övrigt tycker jag att det blir lite tjatigt att fråga en gång i månaden vad folk ska rösta på. Det sker nog ingen större förändring från månad till månad. 
    Jaa, det är väl därför dom svenska opinionsinstituten bara har en undersökning vartannat år !!!

Eller hur, Daddy ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-16 10:58:23 följande:
    Hur är det nu med läsförståelsen?

Vad heter hon ?
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anghammarad skrev 2012-06-16 11:18:29 följande:
    Hon var medlem i partiet när bilden togs.

www.sydsvenskan.se/sverige/sverigedemokrater-.../

Rätta mig gärna, men jag hittar fan inget om att hon, Tina Hallgren Bengtsson,  är verksam i SD idag, som jag ser det är hon utrensad ur partiet, på goda grunder.

Rätt eller fel ??? 
  • Anton Chigurh
    Anghammarad skrev 2012-06-16 11:37:55 följande:

Helt rätt, hon är tydligen i Svenskarnas Parti nu. Min mening med inlägget var inte att påstå att det fanns höga SD politiker som idag öppet bär uniform framför ett hakkors på ett möte där man bränner böcker av judiska författare, utan att visa att den typen av anhängare och medlemmar i partiet fanns i en tid som är obehagligt nära nutiden. Jag borde ha varit tydligare med det.

Jag är trots det rätt övertygad om att det än idag finns lika många rasister i SD som det finns  kommunister i vänsterpartiet.

Så du menar att partierna skall "straffas" för det som före detta - och utrensade - partimedlemmar gjort tidigare i historien ???
  • Anton Chigurh
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-16 12:06:06 följande:
    Straff? se det som en upplysning Flört
    Gäller det även andra partier än SD ???
  • Anton Chigurh
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-16 12:35:04 följande:
    Naturligtvis, det är ju det som ni håller på med. Upplyser folk om andra partier.

Har du förresten läst om SD:arna i Helsingborg som röstade fel? Kul historia, tycker du inte Flört 

www.sydsvenskan.se/sverige/sd-tryckte-pa-fel-...
    Ja, verkligen kul och spännande, och Mor lille, det var ju dessutom första gången det hände, att ett parti hamnade fel i en omröstning. SD var iom detta först i världshistorien att begå ett dylikt misstag, SD var nog också först med att erkänna att dom gjorde fel och försöken att rätta till misstaget därefter.

Jättekul. Som sagt !!! 
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012