Inlägg från: Labolina83 |Visa alla inlägg
  • Labolina83

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Velouria skrev 2012-06-16 18:45:28 följande:
    Du glömmer bort att SD helst vill att Sverige ska se ut som på 60-70-talet och bakåt, innan "massinvandringen" av människor från "främmande" kulturer och skadliga religioner. Det är mycket prat om detta "folkhemmet" för att ge liv åt den svenska nostalgin och hur det var bättre förr. Nog därför som även diskursen kring SD också behandlar dåtiden.

Vill du leva i nutiden får du nog överväga att överge SD... 
    Vem vill leva i nutiden såsom det ser ut idag? Nog var Sverige ett bättre land utan denna utomeuropeiska massinvandring och all skit det för med sig.

Det kan alla med öppna ögon se.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 18:16:34 följande:
    Ni kan väl ta över Breiviks uppdrag nu när han åker i fängelse, ni har ju samma åsikt om muslimerna.
    Nej inga fler barn ska mördas pga av ansvarslös massinvandring, vi ska helt enkelt styra om politiken så att muslimerna stannar i sina hemländer där dom hör hemma
  • Labolina83
    Velouria skrev 2012-06-17 18:27:27 följande:
    De styrde i Europa väldigt mycket. Jag var inte där, som tur var, men det är ryktet om nazitiden i alla fall. 6 miljoner judar kan inte ha fel, men du tror antagligen inte heller att så många dog eftersom du tror på så många konstiga siffror och konspirationer.
    Förstår inte hur diskussionen kom in på nazism överhuvudtaget, jag har väl levt ifrån början på -70 och framåt och har aldrig märkt av någon nazism - verkar vara historia va?

I nutid däremot har vi massiva problem med utomeuropeiska invandrare i Sverige vilket vi istället bör rikta vårt fokus emot, tex att lära av misstagen och införa en mer ansvarsfull politik i framtiden.

Stänga gränserna för utomeuropeiska länder? Bra idé!
  • Labolina83
    Anghammarad skrev 2012-06-17 20:22:11 följande:
    Missförstår jag dig nu eller menar du  att du anser att det är det du kallar massinvandringsom är skyldigt till att 77 människor dog och att Breivik inte har någon skuld?
    Breivik har givetvis huvudansvaret. Men det är 100% säkert att han inte skulle begått detta brott om det inte vore för decennier av ansvarslös massinvandring, ett beslut fattat av svin över folkets huvuden.

Och vi lär inte sett den sista massakern pga detta tvångsskapande av mångkultur.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 20:47:26 följande:
    Nu blev det lite fel. Inga fler oskyldiga ska mördas föra att vissa grupper i samhället sprider en massa lögner om  att muslimerna ska ta över Europa.
    Det är en lögn att muslimer ska ta över Europa, däremot är det en hundraprocentig sanning att vi etniska nordbor både i Sverige och Norge kommer att vara i minoritet i våra egna länder i framtiden om den här sinnessjuka massinvandringen inte får ett stopp i tid.

Det är heller ingen lögn att där muslimer och övriga utomeuropéer far fram så ökar både grova våldsbrott,våldtäkter och övrig kriminalitet samt bidragsberoende och inget du säger lär ändra på det.

Det måste få ett slut nu, dags för stängda gränser och deportering av invandrare som är kriminella eller vägrar rätta sig efter värdlandet. Även invandrare som levt på bidrag i mer än 5 år ska tvångsdeporteras och chansen ska vara förbrukad för gott.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 21:40:02 följande:
    Hur fan fan du sitta och försvara det han gjort, att det skulle vara politikernas fel? 
    Jag försvarar inte hans mördande, när sa jag det? Men hur man än vrider och vänder på saken så är det kulturmarxisterna och kräken som tvångsskapat mångkultur över folkets huvuden som är huvudorsaken till att den sortens motsättningar överhuvudtaget sker. Det är också huvudorsaken till rasism.

Det är också en stor förklaring till att vi i Sverige har onödigt många våldtäkter,till att vi har onödigt hög arbetslöshet och bidragsberoende, till att Carl-erik cedvander har legat i koma i över en månad, till att Elin Krantz aldrig mer kommer tillbaks till livet osv osv .....

Hur fan kan du sitta och försvara det? Är du ondskefull ifrån djupet av ditt hjärta eller är du bara själv en invandrare som sitter hemma och lyfter bidrag för Svenska skattebetalares pengar och skiter i allt annat.
  • Labolina83
    Anghammarad skrev 2012-06-17 21:46:13 följande:
    Och jag påstår att det resonemang du och dina gelikar visar upp här har än större skuld i dessa människors död. Främlingsfientligheten är bara den enklaste utvägen när man själv är en liten och otillräcklig människa. Ett djupt förakt är allt jag känner för dig.
    Du är sjuk på riktigt, har du varit på något indoktrineringsläger där allt vett trillat ur huvudet?
  • Labolina83
    Anghammarad skrev 2012-06-17 21:46:13 följande:
    Och jag påstår att det resonemang du och dina gelikar visar upp här har än större skuld i dessa människors död. Främlingsfientligheten är bara den enklaste utvägen när man själv är en liten och otillräcklig människa. Ett djupt förakt är allt jag känner för dig.
    Faktum är att jag faktiskt tror att du nånstans djupt inom dig förstår hur mycket du förstört och hur mycket ondska du sått genom din landsförrädande röst att du faktiskt känner en skuld som du sedan projicerar på andra.

Du vet precis hur många mord,våldtäkter och misshandlar du bidragit till för Sverige.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 21:53:17 följande:
    Det är väl snarare sådana som du som sitter och skrämmer folk med en massa lögner om massinvandring som har skuld i detta. Passar inte politiken så påverkar man inte genom att döda folk. Fy fan, så jävla lågt av dig.
    Nu skärper du fan till dig! DET ÄR INGA LÖGNER ATT MASSINVANDRINGEN ÄR MYCKET MYCKET NEGATIV FÖR LANDET DET BERÖR.

Och du ska fan inte sitta och snacka skit om du inte kan presentera någon form av fakta, vi andra som kritiserar den hutlösa massinvandringen har inga problem med det.

Din tur! Finns det ens en enda fördel? Och finns det inte det så ska du inte sitta här och försvara skiten.

PUNKT!
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 22:00:21 följande:
    Typiskt SD att skylla på alla andra. Viss likhet med Hitler märker jag. Då var det judarna, idag är det muslimerna.
    Men jag vet att det är så misslyckade och missanpassade människor resonerar. I stället för att ta tag i sitt eget liv så skyller man på någon annan.
    Du är onekligen inte skarpaste kniven i lådan du heller.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 22:07:39 följande:
    O, oj, vad känsligt detta blev för dig. När argumenten tryter börjar du skrika. Men jag vet att ni inte vill se era likheter med Breivik, att det är något som är negativt för dom som tycker som dig. 
    Men är du på riktigt???? Du kan få tusen argument för varför vi ska sluta importera muslimer och övriga utomeuropéer med tillhörande statistik som visar att det direkt är skadligt för Sverige.

Du får en ny chans, sitter du här och försvarar skiten som håller på att rasera Sverige så ska du fan kunna ge ett vettigt argument varför du gör det?

Att du sitter och pratar om nazism,Breivik och fan vet allt som inte berör ämnet är ett UPPENBART tecken på att du inte har en aning om någonting.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 22:25:52 följande:
    Tillåt mig skratta, rasera Sverige. Vi bor nog inte i samma land. 
    Svara på frågan, vad är bra med utomeuropeisk massinvandring? Bra för ekonomin? Minskar det kriminalitet? Blir vi mera sammanhållna? Minskar det arbetslösheten och bidragsberoendet? Vad exakt är det du sitter och försvarar?

Börjar starkt misstänka att du är en bidragstagande musse själv, om du är Svensk så måste du göra något åt ditt självhat.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 22:35:04 följande:
    Fördomarna flödar ser jag. Du bekräftar verkligen bilden av hur en SD-anhängare beter sig. Gå nu och lägg dig innan 
    du hetsar upp dig ännu mer Flört
    Vi fick alltså ett erkännande att du är ganska så korkad, tack! Men då du inte har en aning om vad du försvarar så vore det bra om du slutar att prata i framtiden.

Tar bara upp onödig plats på forumet, alla vet nu att det fanns nazism i Tyskland 1933. Vi andra kan forsätta diskutera nutid och framtid så vi kan komma överens för vad som är bäst för Sverige.

Ledsen darling men varken Muslimer eller Afrikaner finns med i dom planerna Kyss
  • Labolina83
    billybuttern skrev 2012-06-17 22:46:16 följande:
    Precis, en del har tyvärr svårt att förstå det.

År 2010 tog 14,7% (invandrare) av befolkningen i sverige 60,2% av biståndet (socialbidrag) i sverige, det säger ju en del om hur det ser ut.

Akta dig så inte den geniale "Tonårsmamman1" ger dig svar på tal, grym debattör och retoriker det där.

Tyvärr är det just hennes sort som borde ta till sig den här statistiken, vi andra vet ju redan sen länge att massinvandringen håller på att rasera Sveriges ekonomi.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 22:53:16 följande:
    Och nu går du över till personangrepp. Vems argument tryter? Du kan leverera hur mycket siffror du vill, men 95% av svenska folket skiter i dig och dina kompisar. Och det är fakta.
    Du har bevisat att du är korkad och då säger jag att du är korkad, fakta kallas det! Även i detta inlägg visar du på att du inte gärna tänker överdrivet långt eller ser till den statistik som finns tillgänglig.

Samtliga nyliga undersökningar visar att en majoritet av det svenska folket vill ha en mindre invandring än vad vi har idag, skulle vi ha en folkomröstning i frågan så skulle alltså herr och fru MENA vara ett minne blott i landet i framtiden.

Du tycks ha blandat ihop det hela med valresultatet. så nej lilla vän, majoriteten av det Svenska folket skiter snarare i dig och din önskan om ett muslimskt MENA-rike i Sverige.
  • Labolina83
    Anghammarad skrev 2012-06-19 11:55:27 följande:

Nu ser jag att du förvisso på något obegripligt sätt gått och blivit bannad men jag svarar ändå eftersom jag är till 100% säker på att du återkommer med ett nytt nick redan idag.

Eftersom vi kan och har råd så har vi en medmänsklig skyldighet att göra detta. Jag vet samtidigt att detta är begrepp som du helt omöjligt kan begripa men i slutändan så är det det som  är svaret.

Eftersom vi kan och har råd

Hur naiv får man egentligen bli? Visst kan vi och i viss mån har vi också fortfarande råd men det går inte att bortse från hur destruktivt det är för Sverige med den här ansvarslösheten.

Visst ska man sträva efter att vara god och hjälpa men inte till vilket pris som helst och det borde även du förstå.
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012