Inlägg från: Lavish |Visa alla inlägg
  • Lavish

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Det blir miljöpartiet eftersom jag tycker miljön är den viktigaste frågan.

Invandrarna är bara en elefant i ditt vardagsrum TS.

• Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:25:27 följande:
    Du fyller ingen funktion i en diskussion, det fanns nazism i Tyskland 33, din subjektiva åsikt är att Sverigedemokrater är dumma och du tycker att utomeuropeisk massinvandring är bra.

Vi vet detta nu.

Vore relevant om du kunde förklara varför du tycker så men då du bevisligen inte har något behov av att förklara din ståndpunkt så är det bättre att du är tyst och inte tar upp onödig plats i trådarna.
    Självklart är det de som inte tycker som du som "tar upp onödig plats i trådarna".
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:30:13 följande:
    affes.wordpress.com/2012/02/10/debatt-om-vald.../

Säkert, sen vet jag inte varför du hatar glesbygdsfolk och Sverige? MP är väl faktiskt tom värre att rösta på än VPK då det gäller att rasera Sverige i ilfart.
    Jag hatar inte glesbygsfolk, jag tycker bara att miljön är viktigare än deras reskostnader.
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:37:19 följande:
    Beware of the judgement day!

Låt mig bara veta vad som sades på senaste indoktrineringslägret?

Skäms för att vara Svensk Kräks
    Vad tråkigt att du skäms över att vara svensk. Jag är väldigt stolt över att vara svensk.
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:49:20 följande:
    mmm, tycker det är synd att du inte levde för 65 miljoner år sedan och kunde rädda dinosaurierna ifrån yttre hot, verkligen,

Idag går du i ett led viftandes med röda flaggor och gula skäror och tycker du är en alldeles ypperlig människa, och smart framförallt.

Om 50 miljoner år kommer säkert dom få mikroskopiska djurarter som överlevt och lever invid jordens kärna att tacka dig ödmjukast för att du förespråkade kommunism och tyckte vi skulle höja energiskatten 2012.

Helt övertygad! Kunskap är makt!
    Vad synd att du inte levde för 80 år sen så du kunde ha hjälpt till att hitta en slutgiltig lösning för elefanten...
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012