Inlägg från: SweeneyTodd |Visa alla inlägg
  • SweeneyTodd

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Vem är jag?

• SweeneyTodd
    Buscemi skrev 2012-06-04 17:28:29 följande:
    Ung kille som har Johhny Depp komplex. Gillar att att reta upp folk. Homosexuell. 
    Tycker du att jag retar upp folk? På vilket sätt gör jag det?
  • SweeneyTodd
    J a d e d skrev 2012-06-04 20:13:39 följande:
    Hej, jag tror det hela berör det faktum att du lätt flippar ut i trådar istället för att sansat framföra din argumentation. Din ålder kommer inte som en chock, och jag antar att Johnny figurerar i dina drömmar. Bra dock, han är en av vår tids bästa skådespelare.

Nu anser jag att du är orättvis, jag förstår hur du tänker, och det är rätt att jag flippade ur i invandrar-tråden, men jag har inte flippat ur i andra trådar. 
    Hur vet du min ålder? Jag har inte skrivit den i min presentation.

Its been nice talking with you, J a d e d.     
  • SweeneyTodd
    J a d e d skrev 2012-06-04 20:13:39 följande:
    Hej, jag tror det hela berör det faktum att du lätt flippar ut i trådar istället för att sansat framföra din argumentation. Din ålder kommer inte som en chock, och jag antar att Johnny figurerar i dina drömmar. Bra dock, han är en av vår tids bästa skådespelare.

Nu anser jag att du är orättvis, jag förstår hur du tänker, och det är rätt att jag flippade ur i invandrar-tråden, men jag har inte flippat ur i andra trådar.
    Hur vet du min ålder? Jag har inte skrivit den i min presentation.

Its been nice talking with you, J a d e d.

• SweeneyTodd
    J a d e d skrev 2012-06-04 23:07:34 följande:
    Är jag det?

Har för mig att du nämnt din ålder i någon tråd, antagligen i kombination med ett utbrott.

Ja det här var trevligt.    

Jag har inte haft ett utbrott. Nu tycker jag att du är dum.
  • SweeneyTodd

Hur gammal tror du att jag är J a d e d?

• SweeneyTodd
    Buscemi skrev 2012-06-04 23:22:48 följande:
    Hallå, du flippar ut i alla trådar.  Utom kändistrådarna där du får gulla över Johnny.  

Nu hittar du bara på.

1. Jag flippar inte hur i alla trådar.

2. Jag brukar inte ens vara inne på kändistrådarna. Visst, det kanske har hänt en eller två gånger där jag har varit inne på kändistrådarna, men jag brukar inte vara inne där.
  • SweeneyTodd

Bara jag som misstolkar när alla säger do me? När en amerikanare brukar säga så är det sex som menas.

• SweeneyTodd
    Buscemi skrev 2012-06-04 23:22:48 följande:
    Hallå, du flippar ut i alla trådar.  Utom kändistrådarna där du får gulla över Johnny.  

Nu hittar du bara på.
    1. Jag flippar inte hur i alla trådar.
    2. Jag brukar inte ens vara inne på kändistrådarna. Visst, det kanske har hänt en eller två gånger där jag har varit inne på kändistrådarna, men jag brukar inte vara inne där.
  • SweeneyTodd
    JonteTheSon skrev 2013-08-04 03:05:51 följande:
    Han har för mycket pengar...
    Är natur älskare
    Det som jag tänker på när jag ser din avatar är att du gillar musik.

Someone do me. SoligKyss
  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2017-09-14 22:22:43 följande:
    Men grattis till veckans trådlyft.
    Varför så otrevlig? Det är en sak om tråden skulle ligga i t ex känsliga rummet, där man förväntar sig att TS svarar, men här är det inget sånt. 
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?