Inlägg från: gerd123 |Visa alla inlägg
  • gerd123

Nekrofili borde inte vara förbjudet

En så obehaglig tråd så man ryser. Det hände för en tid sedan att en kyrkogårds-vaktmästare bröt sig in i det rum där de döda förvaras innan de ska begravas. Kistan hade brutits upp och mannen hade våldtagit liket! Hur de anhöriga tog det vill jag inte ens försöka tänka på!! (men den döde kanske gett tillstånd? jag hoppas det)

Men självklart?? (om man är sjuk i huvudet) så kan man ju jämte att man ger tillstånd att man är positiv till att donera organ kryssa för att man är positiv till "sex efter döden"! 

• gerd123

Här blev det "dött" efter mitt inlägg?!  

• gerd123
    YummyMami skrev 2012-06-07 07:19:42 följande:
    Jag skulle nog oxå skratta sådär om jag inte vore så förkyld som jag är. Skulle jag skratta så, så skulle jag nog dö av en hostattack. o de vill man ju inte och absolut inte nu när man läst trådstarten.
    hahahahahahahahahahahahaha gu va härligt med folk som har humor
  • gerd123
    Quickman skrev 2012-06-17 02:14:04 följande:
    Hur pass vanligt är det över huvud taget med nekrofili?

Är det ett så pass stort ämne att hetsa upp sig för.
    Jag undrar samma sak. Nekrofili!!!? men liksom hallå..........jag hoppas från djupet av min själ att antalet nekrofiler i Sverige uppgår till max tio! Och då hoppas jag att jag överdriver....
  • gerd123
    Queen of all skrev 2012-06-17 11:19:27 följande:
    Hur funkar det om det är en tjej som vill ha sex med en avliden manlig person? Måste han då ha fått erektion precis när han dog?
    Är väl lättare för karlar att vara nekrofiler.. right?? Fast det är väl bara karlar som kan komma på såna där dumma idéer... :P

Jo vi kan väl utgå ifrån att det bara är det manliga släktet som ens kan komma på idén!!!
  • gerd123

Förstår dej TS att du är rädd för döden och därför raljerar och tramsar. Rätt vanligt så du är inte ensam. Om du verkligen vill att nekrofili ska bli tillåtet så får du väl skriva till regeringen och lägga fram din syn på saken. De kommer säkert att svara dig!

Svar på tråden Nekrofili borde inte vara förbjudet