Vi som sökt till SSK-programmet i höst
Jag har nu avslutat min första termin på SSK-programmet i Borås... Har 3 små barn, men det har gått bra.. vill ni veta hur jag har lagt upp det med studier och pluggtid etc får ni gärna fråga!=)
Jag har nu avslutat min första termin på SSK-programmet i Borås... Har 3 små barn, men det har gått bra.. vill ni veta hur jag har lagt upp det med studier och pluggtid etc får ni gärna fråga!=)
jag har lagt upp det som så här: 9-16 är pluggtid, måndag- fredag. antingen är det föreläsningar eller så sitter jag hemma och pluggar, och då är barnen i skolan och på dagis. Detta har gjort att jag kunnat vara med barnen hela eftermiddagarna och hela helgerna. Inför tentor har jag ev satt mig nån halvtimme-timme på kvällen efter de gått å lagt sig!
Det som krävt mest plugg nu under första terminen är humaniologin, så där vill jag rekommendera er att börja plugga in det redan efter första föreläsningen så ni inte halkar efter, för det är jättemycket som ska tryckas in i huvudet på kort tid! =)
Du har stor chans att komma in, det är många som hoppar av och byter skola de första 2 veckorna även efter skolstart!