Förvirrad.
TS, jag känner såååå väl igen mig i dig.
Jag var rätt så retad för diverse saker genom många skolår. Jag har alltid varit mullig, jag höll på med hästar mm mm. Jag var oxå otroligt osäker vilket gjorde mig till ett väldigt lätt offer för de andra.
Jag var inte heller populär, däremot har jag alltid haft en eller två kompisar som jag var med på raster och efter skolan. Jag var inte utan kompisar, alltså. Dock inte populär och det är ju det man vill vara!!
Som flera redan sagt så är dina tankar högt normala och vanliga. Det händer fruktansvärt mycket i kropp och knopp under tonåren. Det är då mycket av det egna jaget grundläggs. Som P30 skrev så har alla dessa tankar, ÄVEN de som är populära och är snyggast/coolast.
Låt allt få ta tid. Tänk alla tankar hela vägen ut, även de mest konstiga och extrema tankar. Bara för att du tänker, behöver det inte betyda någonting. Måååånga experimenterar med sex, dvs med det egna könet. Det är en del av processen och inget skamligt, fult eller äckligt. Ibland måste man prova för att veta vad man INTE gillar.
Sen har vi tjejer en otrolig förmåga att nedvärdera oss själva. Vi har svårt att se att vi duger precis som vi är. Ofta när vi tittar oss i spegeln ser vi ingen helhet, utan bara det som är "fel". Så ser väldigt sällan andra på oss.