Förvirrad.
Hej!
Jag är en 15 år gammal tjej och är väldigt förvirrad. Jag har alltid gillat killar, och varit kär i killar. Fast nu är jag väldigt förvirrad, vet inte riktigt vad jag ska göra mår dåligt. Har aldrig tänkt på det här förut så mycket, men har alltid tyckt att vara lesbisk är lite "äckligt". Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men jag hoppas att ingen tar illa upp. Menmen, jag har aldrig varit kär i en tjej, och har inte varit attraherad av tjejer. Visst, jag har ju tyckt att vissa är väldigt fina och snygga, men aldrig mer än så. En fredagskväll så fick jag bara plötsligt en tanke "tänk om jag är lebb" och fick en obehaglig känsla i kroppen. Jag tänkte väl på det i några dagar, sen försvann tankarna i ungefär 2 veckor. För någon dag sedan kom det tillbaka och jag började tänka på det igen. Mår väldigt dåligt, vet inte vad jag ska göra. Får ibland spyattacker när jag tänker på det och har en jättekonstig känsla. Jag är inte kär i någon tjej, och tänder inte på tjejer. Men jag är jätterädd, när jag blir stor vill jag ha barn och en man. Men alla dessa tankar har gjort mig förvirrad, jag vill verkligen inte tänka på det mår dåligt. Pratat med mamma och hon sa att det var en vanlig grej som händer många. Min syster tänkte också på det här förut, och mamma, så hon sa att det var inget att vara orolig för. Mina tankar lugnar sig, och mår bra, sen ena sekunden kommer de tillbaka. Behöver hjälp, vet någon vad det är för "fel" på mig. Vill så gärna bli av med tankarna. Kramar!