• Anonym (undrar)

    Vad tycker ni yngre tjejer om fenomenet Milf?

    Jag som 40+ man med jämnårig fru funderar ibland vad ni yngre tjejer tycker om att så många av era jämnåriga killar trånar efter äldre kvinnor? En äldre kvinna behöver ju bara sätta sin fot på krogen för att få massa förslag från småpojkarna, eller lägga upp en annons för att bli brevbombade. Hur pratar ni tjejer sinsemellan om det här, och hur kul är det att ta med dom hem och inse att de nog sitter och fantiserar om just er mamma?

  • Svar på tråden Vad tycker ni yngre tjejer om fenomenet Milf?
  • Anonym

    Är det något du tycker att vi borde ägna energi åt att fundera över? 

  • LilijaCom

    Jag har alltid gillat yngre killar så:

    1. Jag kan inte riktigt fatta charmen med äldre (både män & kvinnor), så det känns lite märkligt när killar snackar om milfs (eller när tejer snackar om dilfs)...

    2. Det är ju bra för mig när jag blir äldre - om nu den här grejen är lika het om 5-10-15 år :P


  • Khaleesi
    Anonym (undrar) skrev 2012-06-04 08:36:38 följande:
    Jag som 40+ man med jämnårig fru funderar ibland vad ni yngre tjejer tycker om att så många av era jämnåriga killar trånar efter äldre kvinnor? En äldre kvinna behöver ju bara sätta sin fot på krogen för att få massa förslag från småpojkarna, eller lägga upp en annons för att bli brevbombade. Hur pratar ni tjejer sinsemellan om det här, och hur kul är det att ta med dom hem och inse att de nog sitter och fantiserar om just er mamma?
    Ligger det tillräckligt mycket sanning i detta påstående för att det ska vara ett problem för de unga tjejerna?
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2012-06-04 08:40:06 följande:
    Är det något du tycker att vi borde ägna energi åt att fundera över? 
    Naturligtvis, annars skulle jag inte postat det. Hurså, känsligt ämne för dig?

    Personligen har jag alltid tyckt det varit jobbigt med risken för att tjejer man tog hem skulle tycka nån av bröderna var mer intressant, om de skulle sneglat åt min farsa hade jag tyckt det varit mer än lite märkligt. Därför undrar jag hur nu unga tjejer ser på det när det verkar vara så jäkla vanligt att med killar runt 20 inte bara drömmer om 40+ kvinnor utan aktivt försöker få dom i säng.
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2012-06-04 08:57:44 följande:
    Naturligtvis, annars skulle jag inte postat det. Hurså, känsligt ämne för dig?

    Personligen har jag alltid tyckt det varit jobbigt med risken för att tjejer man tog hem skulle tycka nån av bröderna var mer intressant, om de skulle sneglat åt min farsa hade jag tyckt det varit mer än lite märkligt. Därför undrar jag hur nu unga tjejer ser på det när det verkar vara så jäkla vanligt att med killar runt 20 inte bara drömmer om 40+ kvinnor utan aktivt försöker få dom i säng.
    Nä varför tror du det?

    Jag tror livet blir väldigt jobbigt om man är så osäker som du är, att alltid fundera över om man är tillräcklig, att personen vill ha någon annan osv. 

    Sen tror jag att du överdriver litet, det är inga problem för yngre tjejer att hitta ragg eller pojkvänner, inte för mig i alla fall. 
  • Anonym (undrar)
    Khaleesi skrev 2012-06-04 08:53:05 följande:
    Ligger det tillräckligt mycket sanning i detta påstående för att det ska vara ett problem för de unga tjejerna?
    Jag vet inte, antingen så är det ett fåtal väldigt aktiva yngre herrar som postar inlägg och jagar på krogen och nätet eller så är det rätt så vanligt. Men jag vet inte, tycker bara det är annorlunda mot när jag var i den åldern för över 20 år sen. Man kunde höra om nån som nån gång legat med en 40-taggare men det var jäkligt ovanligt och fokus var alltid på de i nära ålder med oss själva. Tjejkompisar då uttryckte att de skulle typ spy om de fick veta att killen de dejtade hade haft ihop det med någon jämnårig med morsan.
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2012-06-04 09:06:39 följande:
    Nä varför tror du det?

    Jag tror livet blir väldigt jobbigt om man är så osäker som du är, att alltid fundera över om man är tillräcklig, att personen vill ha någon annan osv. 

    Sen tror jag att du överdriver litet, det är inga problem för yngre tjejer att hitta ragg eller pojkvänner, inte för mig i alla fall. 
    Osäker? Nä. Men när man var 3 st snygga bröder så hade tjejerna ibland svårt att veta vad de skulle titta på och var man förtjust i en tjej var det revirpinkeri som gällde. Och som sagt hade farsan varit med som spelare hade det blivit jäkligt konstigt.
  • Anonym (dun)

    Hahaha, roligt. Varför skulle JAG bry mig om att VISSA killar gillar äldre kvinnor? Knappast nåt jag går och tänker, grubblar på eller bryr mig minsta lilla i. Det är ju heller inte så att ALLA killar diggar äldre kvinnor, långt ifrån. Smaken är som baken helt enkelt och det är väl knappast nåt man ska lägga energi på...!

    Jag har min man och är mer än nöjd honom. Tror inte han suktar efter 40+ kvinnor, märker så tydligt och VET att han diggar mig och bara mig. Jag är för övrigt 2 år äldre än honom och bär för tillfället vårt första barn, så jag blir väl en milf en vacker dag jag också ;).

  • The Riddler

    Jag tror inte yngre tjejer bryr sig, varför skulle dom? Tjejer kommer alltid att intressera killar, oavsett deras egna eller killarnas ålder. Och unga killar som drömmer om äldre kvinnor utesluter ju inte jämnåriga heller, men man har väl som mål att lyckas "erövra" en milf.

  • Anonym (År)
    LilijaCom skrev 2012-06-04 08:44:53 följande:

    Jag har alltid gillat yngre killar så:

    Det är ju bra för mig när jag blir äldre - om nu den här grejen är lika het om 5-10-15 år :P


    Vet att det här är en gammal tråd men går det bra för kvinnor att träffa yngre killar är det ens accepterat?
Svar på tråden Vad tycker ni yngre tjejer om fenomenet Milf?