Inlägg från: Anonym (en som vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en som vet)

ang umgängesrätt

ang umgängesrätt! En sak du skall verkligen tänka på hur du vill ha det med  är!  gemensam vårdnad,delad,  växelvist boende,  boende förälder,  umgängesrätt. Enskild vårdnad skulle jag absolut råda dig till i en sån situation du befinner dig i då det är ett "helvete" med allt annat om du och pappan till barnet inte så småningom kommer överens, vilket jag själv går igenom just nu en pappa som inte jag har tillit till och dessutom inte ville ha barnet, sen kom han på att det blir dyrt med underhåll (vi har gemensam vårdnad) jag kan inte gå till doktor, BUP, resa med barnet, välja dagis, flytta om inte pappan godkänner det. Det blev en vårdnads tvist  och det slipper du om du har ensam vårdnad med umgängesrätt.

Lycka till 

• Anonym (en som vet)

Pappa till mitt barn har prioriterat sig själv genom att spela tv spel efter jobbet när han kom hem,tränade vardagar som helg, träffade,fikade med kompisar och levde "singel liv", han visade inte viljan att lära känna sitt barn o det resulterade att jag valde o flytta. Nu  har han vunnit i tingsrätten och "topp rider" med olika  påhitt, helt sjukt.

Svar på tråden ang umgängesrätt