• Anonym

va fan bor vi i för jävla land!!!!!!

Borgenär då?

• Anonym

Har du ansökt om lån ensam då?

• Anonym

Kolla ut några boendeobjekt som ni kan tänkas köpa räkna på dom. Boka upp tider på olika banker och gör en låneansökan. Ibland handlar det många gånger om att komma till rätt bank, då jag å gubben köpte huset hade han betalningsanmärkning och fick inte köpa hus,,,jag fick köpa det själv,,å jag hade bara en normallön,,,men dom visste om anmärkningen som var betald och hade hans inkomst så dom gjorde bara en kalkyl en för mig och en med oss båda om hur det skulle se ut. Dom hade intyget att skulden var betald och inga andra skulder låg nånstans.
    Den banken(den andra vi sökte hos) såg lite mellan fingrarna pga att vi båda hade jobb + intyg på att skulden var betald.

• Anonym

Om ni bor i Stockholm kolla med Wåhlins fastigheter. De har stor utflyttning från sina hyresrätter i Märsta. Även Botkyrkabostäder är det ganska lätt att få lägenhet hos, samt Sigtunahem. Långt ut är tricket, kanske inte så kul men ändå ett hem.

• Anonym

Jaha är det Sveriges fel att ni måste bo i en storstad eller ni har skulder? Skärp dig!

• Anonym
    Anonym (hjälp) skrev 2012-06-05 12:56:20 följande:
    Jag söker här i stockholm och närheten av stockholm för att de är här vi har familj och släkt och att min sambo har skulder visst men vi håller på att betala av de.. Men jag menar att man måste vara missbrukare av alkohol och droger för att få hjälp.... 
    Jaha så familjen och släkten går före att bli bostadslösa? Ja då får ni skylla er själva.
  • Anonym
    Anonym (hjälp) skrev 2012-06-05 12:53:16 följande:
    Vi är inte kräsna överhuvudtaget jag söker inte inne i stan jag söker på yttre förortena så för oss spelar de ingen roll..

ast jag har varit i samma sits..storstad..bostadskö 4,5 år..fick inget..och sökte allt..har 3barn..sökt 1:or..jag allt,i alla områden. Men tvärdött. Vi fick bo på vandrarhem en tid. Sedan fick jag tillslut tag i en hyres första hand,men privat. Och soc kunde inte hjälpa med något.
  • Anonym

Det finns lägenheter i Bro, Rimbo och Gnesta. Det går utmärkt att pendla till Stockholm därifrån.

Svar på tråden va fan bor vi i för jävla land!!!!!!