• Anonym

bukplastik, före och efter!

Gud va fina magar.Blir avis,men får leva med min mammamage!

• Anonym

glömde: JÄTTEFINA bilder på er som lagt ut :)
    Får mig verkligen att hoppas 

• Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2012-06-06 10:33:11 följande:
    Hej tjejer, vilken bra tråd (för mig)
    Jag har velat det här sen jag födde barn för 7 år sedan.
    Har varit på en konsultation och det är den stora bukplastiken som gäller för mig
    eftersom jag har VÄLDIGT mycket bristningar, överflödig hud samt muskler som gått isär.
    Men hon frågade mig då om jag var säker på att jag inte kommer vilja ha mer barn!

Det var en väldigt svår fråga att svara på när man var 24 år och singel.
    Jag bestämde mig för att vänta tills efter jag födit "klart"

Men nu närmar det sig 29 och jag mår fortfarande dåligt över sommarhalvåret och diverse andra tillfällen som krävs att man behöver skala av sig kläderna.

Är det någon här som gjort stor bukplastik och sen födit barn?
    Hur blev det efteråt i så fall?

Jag är i valet och kvalet, känner mig rätt nöjd med att "bara" ha ett barn.

Sen undrar jag hur nu gjort med kosten efteråt?
    Är det samma sak som gastric? att man måste halvera portionerna osv? 
    Varför skulle du behöva minska på maten, tänker du?
  • Anonym
    Anonym (Loloo) skrev 2012-06-06 08:19:11 följande:
    Oj menar du seriöst att du vet BÄTTRE om Beckahs barn än vad hon själv gör? Vad du är pinsam. 

Har jag skrivit det?
  • Anonym
    pseudonym1 skrev 2012-06-06 13:00:13 följande:
    Nu frågade du inte mig men nä, du skrev inte det. Men det lilla du skrev va totalt OT o väldigt, väldigt konstigt att ens kommentera!
    Förstår du inte själv hur märkligt o socialt avvikande det är att helt plötsligt komma in med dina typer av kommentarer så behöver du nog öva din sociala kompetens en aning.
    Otroligt onödigt o oförskämt att skriva som du gjorde!
    Undrar du ngt gällande hennes son så får du väl inboxa henne och fråga henne på ett normalt o vettigt sett o sen se om hon vill svara dig!

Jag har skrivit att jag ville vara anonym. Att skriva in någons inbox går inte att göra anonymnt.
  • Anonym
    Toppen9 skrev 2012-06-06 12:39:41 följande:
    Gastric bypass är att man förminskar magsäcken där för kan/ska hon inte ära stora portioner
    Det är inte minskningen av magsäcken som gör att man äter mindre portioner utan att man blir mättare fortare och därför inte vill fortsätta äta.
    Den stora vinster är just minskningen av hunger inte att magsäcken är mindre. 
  • Anonym

Hur synligt blir ärret när det är ordentligt läkt? Det ser ut som att ärren blir väldigt rejäla, även om de går att täckas av trosorna. Fast man kan kanske fixa själva ärret med laser efter?

• Anonym

Hur mycket ska magmusklerna sitta ihop? Alltså, hur delade ska dom vara för att räknas som just delade?? Om jag spänner magen hårt och gör som en "sit-up", så känner jag att magmusklerna spänns, men det är ett litet mellanrum mellan dom.. Men har alla det, eller är dom delade då?

• Anonym
    Beckah82 skrev 2012-06-06 14:11:02 följande:
    Ja?

Jag berättade varför han ser ut så, eftersom jag vet varför han ser ut så. Du svarade med att "nej, det är inte därför". Du tror dig, med andra ord, veta bättre än mig. 

Jag vet vad UNS är och att det inte ger mörkat under ögonen.
  • Anonym
    infragilis skrev 2012-06-06 14:29:53 följande:
    HAHAHA

Jag förstår att du tycker det är roligt, men tro mig det är det inte för de som drabbas. Läs på lite om UNS så lär du dig vad det är.
Svar på tråden bukplastik, före och efter!