• Anonym (nyfiken)

SEX- hur känns det?

Hej!

Är en tjej på 20+ som undrar hur det känns att ha sex?

Är det skönt? Konstig tråd jag vet, men jag är bara
    nyfiken, liksom hur det känns att ha någon på sig,inuti sig..

Samt- är det skönare att ligga med en mullig tjej än en smalare?(du som svarar ska helst ha legat med en av varje;))

• Svar på tråden SEX- hur känns det?
  • HäckHäxan

Sex är skönt om man är kåt vill säga, annars är det ju helt meningslöst.

Men det är med sex som med nästan allt annat man måste träna och lära sig för att till fullo uppskatta det eller det är nog så för de flesta iaf.

Hmm när det gäller smal vs mullig så beror väl det på vilken smak man har, känslor och tja kemi och massa andra saker.

Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Anonym

Mja första gångerna e väl inget att hurra för kanske..
    Men sen, med rätt partner, alla känslor emellan ja då e det helt underbart =)

• Anonym (nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2012-06-06 03:01:03 följande:
    Sex är skönt om man är kåt vill säga, annars är det ju helt meningslöst.

Men det är med sex som med nästan allt annat man måste träna och lära sig för att till fullo uppskatta det eller det är nog så för de flesta iaf.

Hmm när det gäller smal vs mullig så beror väl det på vilken smak man har, känslor och tja kemi och massa andra saker.
    Antog nästan att man måste vara kåt för att kunna ha sex;),

Är det inte djävulskt nervöst första gången?:S
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-06-06 03:02:33 följande:
    Mja första gångerna e väl inget att hurra för kanske..
    Men sen, med rätt partner, alla känslor emellan ja då e det helt underbart =)
    Ok=), så inge skönt alls fr början? man lär väl vara så nervös så....
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-06 03:10:43 följande:
    Ok=), så inge skönt alls fr början? man lär väl vara så nervös så....
    Det lär kunna göra ont för tjejer att bli av med oskulden. Mycket för vissa, mindre eller inte alls för andra. Men smärta går över och det kan visst vara skönt första gången, i alla fall om man ska tro de tjejer som säger det.
    Mycket beror på vad du och din sexpartner gör det till.

Är du osäker, nervös, rädd att det ska göra ont första gången o.s.v....knulla inte då. Ha skönt på andra sätt istället och ta knullet nästa gång istället.
    Det sämsta du nog kan göra är att ha bråttom eller vara med en kille som har bråttom.
  • Kjellgren

Den så att säga mekaniska känslan är inte annorlunda om du har en dildo eller en karl mellan benen. Men den psykologiska - känslan av att vara så nära, att ha honom inuti sig - den är härlig!

För mig gjorde det ont första 6-7 gångerna, säkert mycket för att jag var nervös och spände mig. Sedan blev det desto bättre! Så ge inte upp om det tar tid, skaffa dig en kille som är tålmodig. Och du - vad du gör, tro inte att det är som i porrfilmer. Det KAN det förvisso vara men knappast i början av sitt sexliv, de flesta är inte självsäkra porrfilmsaktörer utan lite tafatta och försiktiga, man får känna sig fram. 

Det bästa du kan göra för att "förbereda" kroppen (och ha skönt givetvis!) är att onanera mycket och hitta vad som utlöser just din orgasm. Klitorisstimulering? Penetration? Mjukt och försiktigt eller hårda tag?

Grattis till att ha så mycket outforskat nöje framför dig! 

• Anonym (Jocke)

Kan bara svara från en mans perspektiv.
    Ligger man inne med en medelkuk som en själv och tjejen är bra våt så får man ut mer friktion av att runka, så gravt överskattat i mina ögon. 

• HäckHäxan
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-06 03:10:06 följande:
    Antog nästan att man måste vara kåt för att kunna ha sex;),

Är det inte djävulskt nervöst första gången?:S
    För många är det nog så, men samtidigt om man har en partner man litar på så tror jag nervositeten blir mindre eller till men kan försvinna för vissa.

Jag kan ju bli nervös med en ny partner fast jag inte är oskuld alls.
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • Anonym (kär)

Jag är en oerhört nervös person, men jag var inte nervös första gången jag hade sex. Troligen för att jag var så otroligt kär. Då vill man bara vara nära, nära.
    Det som förvånade mig när jag började ha sex var att det kändes så osnuskigt. Det var det vackraste jag upplevt och jag kunde inte förstå hur någon kunde göra porr av något så fint (den här känslan försvann efter nåt år tyvärr).
    Jag hade heller aldrig varit med om att tid och rum kunde försvinna så fullständigt. Mina minnen av de första gångerna är mer känslomässiga än kroppsliga.
    Vänta gärna tills du hittar någon du är kär i, det är jag väldigt glad att jag gjorde. Jag var ca 20 år då.
    Lycka till!

• Anonym (nyfiken)

Tack så jättemycket för era tips! Blir ju ännu mer sugen att testa när man får sådana här svar, men samtidigt så är ju saken den att jag inte har någon att "testa" med..:/ och jag tror inte(fast jag vet inte heller) att jag skulle kunna vara med någon som jag inte känner...

Svar på tråden SEX- hur känns det?