• Anonym (nyfiken)

SEX- hur känns det?

Hej!

Är en tjej på 20+ som undrar hur det känns att ha sex?

Är det skönt? Konstig tråd jag vet, men jag är bara
    nyfiken, liksom hur det känns att ha någon på sig,inuti sig..

Samt- är det skönare att ligga med en mullig tjej än en smalare?(du som svarar ska helst ha legat med en av varje;))

• Svar på tråden SEX- hur känns det?
  • lilletrille
    Anonym (hmm...) skrev 2012-06-07 22:15:42 följande:
    Det spelar ingen roll, jag är så van vid att inte njuta vid sex. Sen har vi bara sex 1-2 gånger i månaden så de gångerna kan jag stå ut. Jag njuter med mig själv istället.

Du har ju gett upp människa! Jag gissar på att du inte orkar ta upp kampen fastän du hade kunnat tänka dig ett roligare sexliv.. Isf är det rätt sorgligt! Man får aldrig glömma bort sig själv, det är förödande!
  • Tom Araya
    Anonym (hmm...) skrev 2012-06-07 21:59:43 följande:
    Hur ska jag kunna bestämma det? Ska jag tvinga min partner att smeka mig till orgasm tex? Man kan ju aldrig tvinga någon annan människa.
    Nej, men man kan tala om hur man vill ha det och man kan ställa krav.  Typ, gör du detta för mig gör jag detta för dig. Om din man får välja mellan att ha sex och att tillfredsställa dig eller att inte ha sex alls, vad tror du han väljer?
    Egentligen tycker jag inte man ens ska behöva ställa sådana krav mellan människor som älskar varandra (men att tala om vad man vill är aldrig fel), man ska göra det för varandra självmant, av kärlek. Så jag förstår egentligen inte varför man håller sig fast vid en partner som har så svårt att ge av sig själv.
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (maja) skrev 2012-06-07 04:17:59 följande:
    Jag var 26 första gången, med en kille jag älskade och visst, det kändes ganska pinsamt att berätta att jag var oskuld, men samtidigt så var det skönt. Det tog bort en massa press.

Och ja, för mig var det skönt första gången - och alla gånger efter det. Den fysiska närheten, och att veta att han är inne i dig, och känna hur alla nervändar liksom arbetar tillsammans - nåt av det bästa som finns.

Typiskt nu att man är singel och inte har legat på ett år... :S
    Ok, ja det verkar ju väldigt olika för allihopa=)
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 18:34:02 följande:
    Alltså, ska jag välja mellan att ha lite extra hulla att krama eller att känna/slå emot hennes ben när jag känner på hennes kropp eller när vi har sex, ja då väljer jag alternativ ett, alla dagar i veckan.
    Dessutom tycker jag lite mulliga tjejer känns mer kvinnliga (i alla fall om det har hamnat på rätt ställe) än pinnsmala.
    Ok=)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (hmm...) skrev 2012-06-07 19:19:09 följande:
    Men fundera inte så mycket ts, du kanske blir en av de lyckliga kvinnorna som KAN njuta av sex. Håller tummarna för dig! =)
    hoppas det!=) tack så mkt=)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Jocke) skrev 2012-06-07 21:39:14 följande:
    För små kukar? En medel eller mindre ger ju inte så mycket friktion i en våt mus.
    Har inte alla tjejer våt mus, alltså när dom skall ha sex?:S
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-08 01:53:20 följande:
    Har inte alla tjejer våt mus, alltså när dom skall ha sex?:S
    Nej, en del har jättesvårt att bli våta och måste använda glidmedel.
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-08 02:56:42 följande:
    Nej, en del har jättesvårt att bli våta och måste använda glidmedel.
    Ja jo iofs det är ju sant, tänkte mer att man var äldre när man hade det så, tänkte helt fel
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-06-08 00:16:43 följande:
    Nej, men man kan tala om hur man vill ha det och man kan ställa krav.  Typ, gör du detta för mig gör jag detta för dig. Om din man får välja mellan att ha sex och att tillfredsställa dig eller att inte ha sex alls, vad tror du han väljer? Egentligen tycker jag inte man ens ska behöva ställa sådana krav mellan människor som älskar varandra (men att tala om vad man vill är aldrig fel), man ska göra det för varandra självmant, av kärlek. Så jag förstår egentligen inte varför man håller sig fast vid en partner som har så svårt att ge av sig själv.

• Anonym (olika)

Jag har bara haft sex med en enda person i hela mitt liv men kan ändå inte svara hur det känns för det är så olika från gång till gång.

Ibland känns det som om jag gungar fram på ett stort hav på väg mot stjärnorna. Då går det knappt att urskilja vad det är som känns, bara att det känns och att det känns bra och slutligen är det som en explosion.

Andra gånger känner jag exakt vad som händer och vet precis vad det är som gör att det är skönt. Då är det mer som en sorts skön smärta om man kan säga så.

Ibland känns det nästan ingenting och ibland gör det ont.

Vissa gånger är det så kärleksfullt att den psykiska känslan tar över och är starkare än den fysiska. Vissa gånger är det bara något fysiskt behov vi vill få avklarat och vem den andra är spelar mindre roll.

Allt beror på humör och ställning. 

Svar på tråden SEX- hur känns det?