• Anonym (nyfiken)

SEX- hur känns det?

Hej!

Är en tjej på 20+ som undrar hur det känns att ha sex?

Är det skönt? Konstig tråd jag vet, men jag är bara
    nyfiken, liksom hur det känns att ha någon på sig,inuti sig..

Samt- är det skönare att ligga med en mullig tjej än en smalare?(du som svarar ska helst ha legat med en av varje;))

• Svar på tråden SEX- hur känns det?
  • Tom Araya

Är du nervös för eventuell smärta kan du ta din fysiska oskuld själv med en dildo eller liknande.

• Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 02:28:07 följande:
    Är du nervös för eventuell smärta kan du ta din fysiska oskuld själv med en dildo eller liknande.
    Det har jag faktiskt gjort, känns som lite konstigt för det är så fasligt trångt, oftast kommer jag enbart med hjälp av klitorisstimulering
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-07 02:32:25 följande:
    Det har jag faktiskt gjort, känns som lite konstigt för det är så fasligt trångt, oftast kommer jag enbart med hjälp av klitorisstimulering
    Värt att tänka på när det är dags för ligg.
  • Tom Araya

Eftersom jag är man kan jag inte säga hur det känns för en kvinna.
    Men vad som är påtagligt för en man vid samlag är värmen från kvinnans kön när det omsluter mitt, en helt annan känsla än vid onani.
    Jag kan tänka mig att just denna känsla kan vara liknande även för kvinnor, fast tvärt om då vad det gäller vems kön som omsluter det andra.

• Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 02:57:40 följande:
    Eftersom jag är man kan jag inte säga hur det känns för en kvinna.
    Men vad som är påtagligt för en man vid samlag är värmen från kvinnans kön när det omsluter mitt, en helt annan känsla än vid onani.
    Jag kan tänka mig att just denna känsla kan vara liknande även för kvinnor, fast tvärt om då vad det gäller vems kön som omsluter det andra.
    Ok, låter väldigt mysigt.
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-07 03:11:41 följande:
    Ok, låter väldigt mysigt.
    Ja, det är det också...och otroligt skönt.
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 03:30:13 följande:
    Ja, det är det också...och otroligt skönt.
    Det som skulle kännas väldigt dumt är när man väl träffar en kille som man tycker om(och som förhoppningsvis är ömsesidigt) är att berätta att man är oskuld....kanske bättre att inte säga något? Fast ja...nej jag vet inte.
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-07 03:34:39 följande:
    Det som skulle kännas väldigt dumt är när man väl träffar en kille som man tycker om(och som förhoppningsvis är ömsesidigt) är att berätta att man är oskuld....kanske bättre att inte säga något? Fast ja...nej jag vet inte.
    Om det är ett seriöst förhållande ni har eller avser inleda tycker jag du ska vara ärlig.
    Hur gammal är du egentligen? Du skriver 20+. Är du typ 20-22 är du inte så himla udda som oskuld, kanske mer om du är närmare 30.
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 03:38:35 följande:
    Om det är ett seriöst förhållande ni har eller avser inleda tycker jag du ska vara ärlig.
    Hur gammal är du egentligen? Du skriver 20+. Är du typ 20-22 är du inte så himla udda som oskuld, kanske mer om du är närmare 30.
    Ok, ja det bästa är väl att vara ärlig i alla lägen.:/(tyvärr)

Jag är 22, så jag tycker jag borde vara "för gammal" för att det skall vara normalt..
  • Tom Araya
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-06-07 03:42:33 följande:
    Ok, ja det bästa är väl att vara ärlig i alla lägen.:/(tyvärr)

Jag är 22, så jag tycker jag borde vara "för gammal" för att det skall vara normalt..
    Nej, jag tycker du fortfarande är rätt normal. Vad som är normalt och inte är en tänjbar sanning.

Tänk efter, en del har både supit, knullat, flyttat hemifrån, skaffat barn och börjat jobba vid 15, 16, 17.
    En del har inte ens gjort allt detta vid 25.
Svar på tråden SEX- hur känns det?