Inlägg från: Anonym (nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

SEX- hur känns det?

Hej!

Är en tjej på 20+ som undrar hur det känns att ha sex?

Är det skönt? Konstig tråd jag vet, men jag är bara
    nyfiken, liksom hur det känns att ha någon på sig,inuti sig..

Samt- är det skönare att ligga med en mullig tjej än en smalare?(du som svarar ska helst ha legat med en av varje;))

• Svar på tråden SEX- hur känns det?
  • Anonym (nyfiken)
    HäxanSurtant skrev 2012-06-06 03:01:03 följande:
    Sex är skönt om man är kåt vill säga, annars är det ju helt meningslöst.

Men det är med sex som med nästan allt annat man måste träna och lära sig för att till fullo uppskatta det eller det är nog så för de flesta iaf.

Hmm när det gäller smal vs mullig så beror väl det på vilken smak man har, känslor och tja kemi och massa andra saker.
    Antog nästan att man måste vara kåt för att kunna ha sex;),

Är det inte djävulskt nervöst första gången?:S
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-06-06 03:02:33 följande:
    Mja första gångerna e väl inget att hurra för kanske..
    Men sen, med rätt partner, alla känslor emellan ja då e det helt underbart =)
    Ok=), så inge skönt alls fr början? man lär väl vara så nervös så....
  • Anonym (nyfiken)

Tack så jättemycket för era tips! Blir ju ännu mer sugen att testa när man får sådana här svar, men samtidigt så är ju saken den att jag inte har någon att "testa" med..:/ och jag tror inte(fast jag vet inte heller) att jag skulle kunna vara med någon som jag inte känner...

• Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 02:28:07 följande:
    Är du nervös för eventuell smärta kan du ta din fysiska oskuld själv med en dildo eller liknande.
    Det har jag faktiskt gjort, känns som lite konstigt för det är så fasligt trångt, oftast kommer jag enbart med hjälp av klitorisstimulering
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 02:57:40 följande:
    Eftersom jag är man kan jag inte säga hur det känns för en kvinna.
    Men vad som är påtagligt för en man vid samlag är värmen från kvinnans kön när det omsluter mitt, en helt annan känsla än vid onani.
    Jag kan tänka mig att just denna känsla kan vara liknande även för kvinnor, fast tvärt om då vad det gäller vems kön som omsluter det andra.
    Ok, låter väldigt mysigt.
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 03:30:13 följande:
    Ja, det är det också...och otroligt skönt.
    Det som skulle kännas väldigt dumt är när man väl träffar en kille som man tycker om(och som förhoppningsvis är ömsesidigt) är att berätta att man är oskuld....kanske bättre att inte säga något? Fast ja...nej jag vet inte.
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 03:38:35 följande:
    Om det är ett seriöst förhållande ni har eller avser inleda tycker jag du ska vara ärlig.
    Hur gammal är du egentligen? Du skriver 20+. Är du typ 20-22 är du inte så himla udda som oskuld, kanske mer om du är närmare 30.
    Ok, ja det bästa är väl att vara ärlig i alla lägen.:/(tyvärr)

Jag är 22, så jag tycker jag borde vara "för gammal" för att det skall vara normalt..
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 04:01:15 följande:
    Nej, jag tycker du fortfarande är rätt normal. Vad som är normalt och inte är en tänjbar sanning.

Tänk efter, en del har både supit, knullat, flyttat hemifrån, skaffat barn och börjat jobba vid 15, 16, 17.
    En del har inte ens gjort allt detta vid 25.
    haha "rätt normal" man tackar!=), skämt åsido, ja det du säger är ju helt sant, men samtidigt så känner man sig ju lite utanför i detta sex-samhälle...
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (maja) skrev 2012-06-07 04:17:59 följande:
    Jag var 26 första gången, med en kille jag älskade och visst, det kändes ganska pinsamt att berätta att jag var oskuld, men samtidigt så var det skönt. Det tog bort en massa press.

Och ja, för mig var det skönt första gången - och alla gånger efter det. Den fysiska närheten, och att veta att han är inne i dig, och känna hur alla nervändar liksom arbetar tillsammans - nåt av det bästa som finns.

Typiskt nu att man är singel och inte har legat på ett år... :S
    Ok, ja det verkar ju väldigt olika för allihopa=)
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-07 18:34:02 följande:
    Alltså, ska jag välja mellan att ha lite extra hulla att krama eller att känna/slå emot hennes ben när jag känner på hennes kropp eller när vi har sex, ja då väljer jag alternativ ett, alla dagar i veckan.
    Dessutom tycker jag lite mulliga tjejer känns mer kvinnliga (i alla fall om det har hamnat på rätt ställe) än pinnsmala.
    Ok=)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (hmm...) skrev 2012-06-07 19:19:09 följande:
    Men fundera inte så mycket ts, du kanske blir en av de lyckliga kvinnorna som KAN njuta av sex. Håller tummarna för dig! =)
    hoppas det!=) tack så mkt=)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Jocke) skrev 2012-06-07 21:39:14 följande:
    För små kukar? En medel eller mindre ger ju inte så mycket friktion i en våt mus.
    Har inte alla tjejer våt mus, alltså när dom skall ha sex?:S
  • Anonym (nyfiken)
    Tom Araya skrev 2012-06-08 02:56:42 följande:
    Nej, en del har jättesvårt att bli våta och måste använda glidmedel.
    Ja jo iofs det är ju sant, tänkte mer att man var äldre när man hade det så, tänkte helt fel
Svar på tråden SEX- hur känns det?