• Anonym (everysong)

Tjejer, ta på bröst?

Hej! Jag har några tjejkompisar som jag får ta på brösten om jag bara vill det, säg att vi ser en film tillsammans eller att vi är ute och klubbar, de har inget emot det och jag tar gärna dem på deras bröst. 

Ingen av oss är kära i varandra eller så, hur är dina upplevelser ang detta?

Har du någon killkompis som gillar dina bröst och att röra vid dem?

Tycker du att det är ok? 

• Svar på tråden Tjejer, ta på bröst?
  • lykantrophona

Hm... Att någon rör mina bröst skulle vara väldigt sexuellt, och då skulle det bara vara okej om det gällde en sexpartner. Däremot så väldigt gärna under sex! Vissa killar verkar inte så intresserade av det däremot? Kanske inte bröst-killar blir ihop med någon som har små bröst? Hm.

• lykantrophona
    puss skrev 2012-06-06 18:54:20 följande:
    Jag tror dom är lite rubbade.
    Deras bröst lär bli rubbade iaf. ;)
  • Anonym (^_^)

Jag ser det inte nödvändigtvis som något som behöver vara sexuellt, i alla fall inte alltid för mig med mina bröst. De är inte så mycket kopplade till min lust. Mitt problem hade snarare varit det offentliga. 

• Anonym (eh?)

Hur gamla är ni? Sådär gjorde en del av mina kompisar när de var ca 15 år kanske

så du menar att du tar på kompisars bröst bara för att du "får lust till det"?

Jag kan överhuvud taget inte förstå varför man skulle göra det. Längtar du tillbaka till din mammas bröst? Eller tror du att du och tjejen du kladdar på ska bli ihop?

Nu är jag troligen äldre än du och kan bara hoppas det handlar om en mognadsfråga,
    Skulle du tycka det var ok om random tjejer tog dig på kuken utan förvarning?

• miss alm

Hehe, låter jättekonstigt i mina öron, men alla är vi ju olika!

• LeHannes
    Anonym (eh?) skrev 2012-06-06 19:51:24 följande:
    Hur gamla är ni? Sådär gjorde en del av mina kompisar när de var ca 15 år kanske

Jag kan överhuvud taget inte förstå varför man skulle göra det. Längtar du tillbaka till din mammas bröst? Eller tror du att du och tjejen du kladdar på ska bli ihop?

Nu är jag troligen äldre än du och kan bara hoppas det handlar om en mognadsfråga,
    Det är inte jag som är OP men nej, jag skulle bli väldigt ställd om någon gjorde det utan förvarning.
    Nu var det ju inte vad detta handlade om, OP hade ju tillåtelse ifrån kompisarna.
    Jag tycker mera det låter som en bekräftelse-grej av kompisarna om det faktiskt är så att dom inte håller på och gör mera än bara tar på bröst.
    Det låter onekligen ovanligt mot vad man är van vid att höra idag.
  • Anonym
    Anonym (eh?) skrev 2012-06-06 19:51:24 följande:

Hahaha, var den sista frågan på allvar? Vet du öht NÅGOT om hur män fungerar?
  • LeHannes
    Anonym skrev 2012-06-06 21:05:30 följande:
    Hahaha, var den sista frågan på allvar? Vet du öht NÅGOT om hur män fungerar?
    Mer än dig verkar det som.
    Bara för att det "anses" som att alla män skall vara konstant kåta och bete sig som grottmänniskor när det vankas sex betyder det inte att det är så.
    Ta och kolla upp sexuella trakasserier för män, dom existerar faktiskt också. Men dom får ofta samma svar som du just gav.
    :(
Svar på tråden Tjejer, ta på bröst?