• Anonym (everysong)

Tjejer, ta på bröst?

Hej! Jag har några tjejkompisar som jag får ta på brösten om jag bara vill det, säg att vi ser en film tillsammans eller att vi är ute och klubbar, de har inget emot det och jag tar gärna dem på deras bröst. 

Ingen av oss är kära i varandra eller så, hur är dina upplevelser ang detta?

Har du någon killkompis som gillar dina bröst och att röra vid dem?

Tycker du att det är ok? 

• Svar på tråden Tjejer, ta på bröst?
  • Anonym (avis)

Avis jag blir.. Vill också ha sådana tjejkompisar fast jag är själv tjej

• Anonym
    Anonym (avis) skrev 2012-06-11 22:26:05 följande:
    Avis jag blir.. Vill också ha sådana tjejkompisar fast jag är själv tjej

Du har väl egna att ta på?
  • Anonym (nono)
    Anonym skrev 2012-06-11 22:49:01 följande:
    Du har väl egna att ta på?
    det är jö inte samma sak!!
  • Anonym (avis)
    Anonym (nono) skrev 2012-06-11 22:51:43 följande:
    det är jö inte samma sak!!

Precis!
  • OlleSQ
    lykantrophona skrev 2012-06-06 18:52:43 följande:
    Hm... Att någon rör mina bröst skulle vara väldigt sexuellt, och då skulle det bara vara okej om det gällde en sexpartner. Däremot så väldigt gärna under sex! Vissa killar verkar inte så intresserade av det däremot? Kanske inte bröst-killar blir ihop med någon som har små bröst? Hm.
    Såklart det finns bröstkillar som gillar små bröst. Fina i formen, fasta och inga degklumpar som slutar som gröt i raggsocka utan håller sin fina form hela livet.
  • Emmyy

De flesta av mina killkompisar och kursare kan hålla händerna i styr. Ibland kan det komma en del händer på bröst och rumpa när vi är ute. Mest sådana där "olyckor" ni vet. Smågulligt och ganska oskyldigt men jag ger dem onda ögat ändå. Däremot verkar det nästan vara kutym att okända killar är framme och tafsar på dansgolvet och det är inte okej. Men att sitta och titta på film tillsammans och kladda på varandra låter lite väl mycket haha.

• LillaTanten

Nej, jag har inga killkompisar som får ta mig på brösten om och när de vill och jag vill inte ha några kompisar - varken manliga eller kvinnliga -  som gör det heller.

Lika lite som att jag vill att mina kompisar ska peta mig i öronen eller gnugga mina armbågar eller...ja, whatever.

Jag ser helt enkelt inte syftet med det.

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym (Ex-Hunk)

Träffade en tjej med jättesnygga stora bröst ( som hon inte hade några problem att visa upp i den djupa urringningen). Det var på ett disco. Utanför fick jag hennes telefonnummer. Och gav mig en djup lång tungkyss som avsked (bättre Auf wiedersehn) Snacka om att jag gick igång!

Sen träffades vi på ett fik två dagar senare. Utanför   hennes bostad kysstes vi   på samma sätt. Jag tog henne då instinktivt på brösten.   Hon blev arg   och sa "jaså är det bara sex du är ute efter"  och ville inte träffa mig igen

• Furstinna

Alla mina vänner är bröstfixerade och alla har klämt på mina och jag på deras haha. Inte samma sak att klämma på sina egna. Inget sexuellt alls!

• twain
    lykantrophona skrev 2012-06-06 18:59:26 följande:
    Deras bröst lär bli rubbade iaf. ;)
    Hahaha!

För att svara på TS: Nej, aldrig. Det är för sexuellt. Om någon smeker mina bröst vill jag antingen döda dem eller ha sex med dem.
    14
  • sanest

Mina närmaste killkompisar får ta på mig och jag får ta på de

• Anonym (H)
    twain skrev 2012-06-13 12:56:51 följande:
    Hahaha! smile2.gif

För att svara på TS: Nej, aldrig. Det är för sexuellt. Om någon smeker mina bröst vill jag antingen döda dem eller ha sex med dem.
    Tycker jag med
Svar på tråden Tjejer, ta på bröst?