Inlägg från: Trulsis83 |Visa alla inlägg
  • Trulsis83

föräldralediga mammor i söderort?

Jag är också föräldraledig med vår son Anton som är 3 ½ månad, vi har även en till kille som fyller 3 i november. Vi bor i Stureby, jag är 29 år och jobbar som förskollärare. Läste här i tråden att det är fler av er som arbetar på förskola. Vi ses gärna för promenader/fika/öppna förskolan m.m. Stora killen går på förskolan mellan 9-15 men på förmiddagen/mitt på dagen ses vi gärna!

• Trulsis83

Jag ses gärna imorgon! Fler som kan då?

• Trulsis83

Ska vi bestämma en ny träff i nästa vecka istället? Så att fler hinner läsa här. När passar det för er?

• Trulsis83
    rut skrev 2012-08-19 15:01:43 följande:
    Hej alla, ok om jag också hänger på i den här tråden?
    Jag är föräldraledig, har en dotter på snart 6 månader [hon kom i slutet av februari], och bor i Stureby.. Träffar gärna andra för en fika eller promenad eller vad som helst :].
    Roligt att du också bor i Stureby! Självklart är det ok att du hänger med i den här tråden! Var i Stureby bor du? Vi bor vid Bjuletorg. Jag har en son som snart är 4 månader och en äldre kille som snart är 3 år. Ses gärna för promenader m.m.
  • Trulsis83

Ska vi bestämma onsdag, 22/8, ? Vad har ni lust att göra?

• Trulsis83

Kan det passa med en fika i Farsta C? Är runt 10 bra eller är det för tidigt? Eftersom jag lämnar min äldsta son på förskolan kl 9 så är vi uppe tidigt på morgonen. Men jag vet ju att det är annorlunda när man har ett barn.

• Trulsis83
    angelica1110 skrev 2012-08-20 21:07:48 följande:
    Hej! Jag skulle också vilja träffas och hitta på något. Är 25 år med en son på 10 mån. Bor i bandhagen. :)
    Du får gärna följa med på onsdag!
  • Trulsis83

Jag har föreslagit fika i Farsta C, men det kanske inte din 10-månaders tycker är allt för roligt? Annars så vet jag att öppna förskolan i Stureby öppnar för terminen på onsdag. Vad tycker ni andra att vi ska göra?

• Trulsis83
    angelica1110 skrev 2012-08-20 21:57:28 följande:
    Jora det ska nog gå, ett tag iallafall! Jag är på vad som helst, vi är flexibla :)
    Roligt!

Fler som vill fika på onsdag?
  • Trulsis83

Är det lättare att ses på öppna förskolan i Stureby istället? För det verkar som att många bor runt omkring Stureby. De har öppet 9-12.

Svar på tråden föräldralediga mammor i söderort?