föräldralediga mammor i söderort?
Jag har en kompis som har sin son på Förskolan Tussmötevägen och hon är väldigt nöjd. Annars känner jag inte riktigt till förskolan här i området.
Ja, det är för alla åldrar! På Sturebys öppna förskola har de tyvärr ingen speciell dag och tid för bara bebisar. Jag var där en gång innan sommaren och tyckte det var mysigt och trevligt där.
Ska vi ses vid 10 utanför Svedmyra t-bana? Det är den närmaste station.
Vilka kommer dit?
Tack för igår! Tycker också att det var trevligt, ses gärna igen! Jag kommer nog gå fler gånger till öppna förskolan, kanske är fler som vill det?
Ja, vi går gärna dit nästa vecka! Vi kan på måndag eller onsdag, någon av de dagarna som passar?
Jag kom på att det är på onsdag och inte torsdag som min mammagrupp börjar, så nästa vecka kan jag måndag och torsdag.
Fler som vill ses?
Jag ses också gärna i Farsta för en fika, vilka dagar kan ni?
Hur gamla är era barn?
Jag har en son som är 4 månader och en stor kille som snart fyller 3 år, men han går på förskolan på dagarna.
Vill ni ses på torsdag i Farsta och fika? Vilka kan då?
Roligt att vi är flera som kan då! Vilken tid passar bäst för alla? Jag lämnar vår stora kille på förskolan kl 9 så efter det kan jag.
För oss passar 10, vad tycker ni andra?
Vart i Farsta tycker ni att vi ska ses?
Tveksamt om det blir något imorgon, kanske bestämma en ny dag?
Jag ses gärna idag, ska vi säga kl 10 på det cafét som är på övre planet längst mot t-banan? Det övre planet där alla skoaffärer, hm m.m är, funkar det för er?
Är det ingen av er som hinner skriva här innan 10 så antar jag att det inte blir något idag...
Verkar vara svårt att få ihop något så jag föreslår att vi bestämmer en ny dag istället.