Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Jag tycker absolut inte du ska reagera så hårt som du gör. Det är väl bara nyttigt om han runkar av sig lite grann till porr. Min pojkvän gör det när vi är ifrån varandra och jag har absolut inget problem med det.

Jag vet att min pojkvän vill ha mig, som är långtifrån perfekt, och inte de där plastkropparna från porrens värld...
    Du bör nog tala om för honom att du behöver känna dig lite mer uppvaktad/uppmärksammad, så kommer du nog låta honom se på porr sen.
    Lycka till

• Jellybeanbaby
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:52:44 följande:
    Men om det är ok med dig är det ju inget problem i ditt förhållande. Nyttigt? Den har jag inte hört innan!
    Är du överdrivet stel i sovrummet?
  • Jellybeanbaby
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:59:44 följande:
    Varför???
    I rest my case. Usch och fy. pårr år 2012, nej det går inte för sig... *suck*
  • Jellybeanbaby
    Fridayyy skrev 2012-06-11 16:03:44 följande:
    Menar du att DU blir LYCKLIGARE av porr? Nåt du ser genom en skärm??
    Nej men jag kan se på viss porr, inte det massproducerade, men amatörporr kan vara rätt trevligt att se på. Har som tidigare sagt inga problem med att min pojkvän använder sig av det som "release" när jag inte är i närheten.
    Jag ser max en gång per kvartal på porr, så det är verkligen inte någon stor del av mitt liv.
  • Jellybeanbaby
    Janice01 skrev 2012-06-13 12:43:43 följande:
    Denna "störning" kallas sexdrift och finns hos det flesta av oss. Det vi andra ser som en mer skadlig störning är folk som har sådant sjukt kontrollbegär att de inte ens kan låta sina partners onanera som dom själva vill!
    DÄR SATT DEN!! *Applåder*

Samt: Även jag undrar om t ex TS onanerar på egen hand...
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-06-14 18:21:50 följande:
    Allt här i tråden ska tydligen styrkas med vetenskaplig fakta.

Men min egna uppfattning, som jag baserar på andras erfarenheter, säger mig att det generellt sett inte är hållbart för en man att runka till porr (utlösning inkluderat) och samtidigt fortsätta upprätthålla ett fungerande sexliv med sin partner.
    Du är fantastisk, ge dig inte! Får jag fråga vilket universitet du läst Pöken på? Du vet, PorrÖversiktskursen.
    eller gick du rätt på att skaffa dig en Bachelor's degree i fördjupning kring porr i parrelation?

Jag vill veta mer!
    Men mest vill jag skratta mer.
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-06-14 23:26:19 följande:
    Du förstod uppenbarligen inte mitt inlägg. Läs om.
    Men du kan väl säga var du införskaffat detta bråddjup av erfarenhet i ämnet?
    Tagit en professur i IAdb; InternetAdultfilmsdatabase?
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-06-15 00:43:37 följande:
    Nej precis. Gjorde bara ett förtydligande för att Jellybeanbaby skulle förstå mitt inlägg.
    AHAHA det var jag som skrev den anonyma. Jag vet fortfarande inte vad fan du dillar om.
    Det finns ingen som tar skada av onani, välkommen till 2000-talet.
  • Jellybeanbaby

Jag får en känsla av at Fridayyy är uppvuxen i norra USA, eller kanske Kanada, med extremt strikta, religiösa föräldrar.

Nån annan?

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!