Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-18 09:44:19 följande:
    Nej, det har jag ingen aning om, trodde de gjorde det för att tjäna pengar?? 

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
  • Jellybeanbaby

Friday jag vill bara gratulera dig till din 80-års-födelsedag, eftersom jag antar att den sker rätt snart?
    Det är inte lätt att hålla kvar vid de värderingar som fanns när du var ung på 40-talet, men du har verkligen lyckats! Grattis till det.

Vdg porr, idag är porren mainstream och det är inte skadligt att kolla på det. Överkonsumtion oavsett om det gäller smör eller porr kan förstås skada, men inte en måttlig konsumtion.

Själv tycker jag porren av idag är tråkig och avtändande och använder hellre min fantasi! :)

• Jellybeanbaby
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-24 17:57:17 följande:
    Kvinnor fattar det samtidigt som män fattar att vi kvinnor behöver en älskare ibland. Inte för att BYTA UT mannen, utan för att ha som KOMPLEMENT. Någon som ger det mannen inte ger.
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-24 23:30:26 följande:
    Men alltså... till och med du måste väl fatta att den där jämförelsen är helt åt helvete?
    Hahaha, ja, nu blev jag också nyfiken. Hur står det till, "Våga vägra porr"? Likställer du porr med otrohet alltså?
    Mannen porrsurfar = mannen otrogen? Sanslöst.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-24 23:50:43 följande:
    Var skrev jag att det är samma sak?
    Skärpning nu, kommer du inte ihåg vad du själv skrev?
    "Kvinnor fattar det [att män behöver porr/JBB:s ant] samtidigt som män fattar att vi kvinnor behöver en älskare ibland. Inte för att BYTA UT mannen, utan för att ha som KOMPLEMENT. Någon som ger det mannen inte ger."
    /någravägrarporr
    REPRIS: Du likställer porr med otrohet!!
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-24 23:51:52 följande:
    Bullshit, vissa grejer blir inte mer rätt för att de används mer. Alla gillar inte porr och man har all rätt i världen att välja bort det.
    Lycka till med att ha ett väldigt ensamt tråkigt liv. Eller du kanske är en av de där extrem-tokfeministerna som likt bloggerskan NoBoyToy likställer heterosexuellt samlag som att "mannen runkar av inuti kvinnan"???
  • Jellybeanbaby
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:21:46 följande:
    Jag replikerade på att män tänker på sin egen partner när han ser på porr, inget annat. Jag vågar påstå att det är ytterst ovanligt.
    Jag tror det är rätt vanligt. Vem av oss har mer rätt?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 21:43:58 följande:
    Lämna idioten! Eller prata med honom och säg att du inte vill att han tittar på porr. Jag pratade med min kille, nu tittar han inte på porr längre. Skulle min kille fortsatt med att titta på porr hade jag lämnat honom.
    Men varför? Vad är det som är sååå hemskt med att titta på lite vanlig porr? Är alla superkristna här eller?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 21:55:41 följande:
    Vill man stödja en bransch som utnyttjar människor sexuellt så får man väl göra det om man vill. Men jag vill det inte!
    Så... alla, eller åtminstone en majoritet, som skådespelar inom porrbranschen blir utnyttjade sexuellt.
    Är det det du säger?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 22:30:32 följande:
    Ja
    Men vad baserar du det antagandet på?
  • Jellybeanbaby

Vi kvinnor har ju våra tjejsamtal med våra tjejkompisar och gaykompisar där vi läcker diverse detaljer kring hur vi fångat mäns intresse och vad vi gjort med dem i sovrummet, typ. En i taget berättar, de andra lyssnar och lever in sig i dennes sexliv.

Om jag förbjöd min man att se på porr, skulle han då förbjuda mig att chatta eller umgås med mina tjejvänner och min gayvän?

• Jellybeanbaby

Svara på frågan istället tönt, och om du är samma som "Anonym (lämna)" så ska du också svara på vad du baserar ditt uttalande på om att en maj:t av alla porrfilmsskådisar blivit/är sexuellt utnyttjade.

• Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-06-25 23:57:45 följande:
    Förstod inte du att det var ett svar?
    Dina härskartekniker biter inte på mig. Jag antar att du helt enkelt är för inskränkt och ignorant för att svara.
  • Jellybeanbaby

Jag skulle iaf aldrig neka min karl porr... inte om jag vill ha kvar honom iaf... och han skulle inte kunna neka mig chatt med vänner som bor en bit ifrån.

• Jellybeanbaby
    JOE01 skrev 2012-06-26 00:27:00 följande:
    Vad chattar du med för folk ? och vad chattar du om.
    Asch det här är inte som du tror. Läser du mina andra senaste inlägg kommer du fatta. Det är inte porrchatt! Det är bara socialt.
  • Jellybeanbaby
    JOE01 skrev 2012-06-26 00:38:19 följande:
    Ok tänkte om du jämställde sexchatt med porr för det går inte att jämföra i min värld.
    Nej men jag försökte ju föra dialog med (lämna) och totalt Anonym. Men det går inte. De säger inte flaska när de vet att de inte kommer få rätt.
    De har båda sagt så mycket dumt att jag tänkte jämföra något som i mina ögon inte är jämförbart med porr, bara för att se hur de tänkte. Men de kan aldrig svara rakt på raka frågor! Så jag lägger ner den biten.

Jag och min man har varit tillsammans länge. han ser på porr, vet ej hur mkt, och jag ser på porr mindre än tio gånger per år. Jag ser då oftast "vanilj"porr alltså "normativ" porr. Vilket är helt förkastligt om man är i en relation ENLIGT (lämna), anonym, CataTS, Fridayyy.

Jag ser inget annat alternativ än att dessa människor måste vara jordens ensammaste.
  • Jellybeanbaby

Tänk att den här tråden skulle bli tändstoff åt så heta diskussioner... :)

• Jellybeanbaby

Ser att TS verkar ha insett att hon hade fel för länge sen -  inte ett spår av henne i tråden.

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!