Min älskling porrsurfar!!!!!!
Jag har lovat mig själv att kissa i min mans underbrallor nästa gång jag har vägarna förbi om jag kommer på honom med porrtittande. Då får han börja tvätta sina kläder själv. Jag kommer bara att servera osaltad ohälsosam mat, gömma mitt godis de få gånger jag köper nåt. Vägra städa hans arbetsrum, ge honom dåliga klädråd, börja sjunga som Kalle Anka i hans närhet, aldrig sticka kläder åt honom, sexvägra, kyssvägra. Inte beundra honom när han tränar osv. Jag har sttarka moraliska aversioner mot porr eftersom de flesta tjejer inte mår bra av det. Jag hörde häromdagen av en man som ska servera soppa i st Petersburg att han hört om en tjej på 4 år som fått könssjukdomar. Hennes mamma hade sålt henne åt män för att de skulle ha sex med henne, hon köpte sprit för pengarna. När man klädde av henne på sjukhuset, blödde hon kraftigt i underlivet. Hon blev adopterad av ett varmt kristet par och är nu bäst i skolan. Tyvärr hade hon lätt kunnat bli utnyttjad hela livet tills HIV eller kallblodigt mord tagit hennes liv. Porr leder inte till något gott i min mening.