• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (ja du..) skrev 2012-06-14 18:01:12 följande:
     De flesta kan runka till porr och klara av att knulla med sin partner galant för det.
    Hur vet du det? Vad baserar du din teori på?
  • Anonym
    Fattig student skrev 2012-06-14 18:14:07 följande:
     Behöver personen i fråga verkligen styrka det påståendet? :)
    Allt här i tråden ska tydligen styrkas med vetenskaplig fakta.

Men min egna uppfattning, som jag baserar på andras erfarenheter, säger mig att det generellt sett inte är hållbart för en man att runka till porr (utlösning inkluderat) och samtidigt fortsätta upprätthålla ett fungerande sexliv med sin partner.

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-14 23:24:23 följande:
    Du är fantastisk, ge dig inte! Får jag fråga vilket universitet du läst Pöken på? Du vet, PorrÖversiktskursen.
    eller gick du rätt på att skaffa dig en Bachelor's degree i fördjupning kring porr i parrelation?

Jag vill veta mer!
    Men mest vill jag skratta mer.
    Du förstod uppenbarligen inte mitt inlägg. Läs om.
  • Anonym
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-14 19:02:42 följande:
    Och jag har över 25 års personlig erfarenhet av att det visst går, samt har en drös kompisar som också kan intyga samma sak, vad det nu är värt. Vi kanske är fantastiska unikum till män som inte lider av dessa hemska porrelaterade sexuella besvären som tydligen drabbar alla andraFörvånad.
    Ja, det är din erfarenhet
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-14 23:30:08 följande:
    Men du kan väl säga var du införskaffat detta bråddjup av erfarenhet i ämnet?
    Tagit en professur i IAdb; InternetAdultfilmsdatabase?
    Jag har inte införskaffat någon egen erfarenhet i ämnet. Om du läser mitt förra inlägg, som du citerade, kan du läsa att jag skrev "andras erfarenheter".
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-14 23:30:08 följande:
    Men du kan väl säga var du införskaffat detta bråddjup av erfarenhet i ämnet?
    Tagit en professur i IAdb; InternetAdultfilmsdatabase?
    För övrigt blir det nog otroligt svårt att ta del av andras erfarenheter av porrkonsumtion och dess långsiktiga påverkan genom att kolla igenom en filmdatabas. Men vad vet jag, jag har inte lusläst den. Kanske det finns någon slags forumsdel där inne där män berättar hur det känns efter ett flera år av porr och runk varje dag.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-14 23:46:34 följande:
    För övrigt blir det nog otroligt svårt att ta del av andras erfarenheter av porrkonsumtion och dess långsiktiga påverkan genom att kolla igenom en filmdatabas. Men vad vet jag, jag har inte lusläst den. Kanske det finns någon slags forumsdel där inne där män berättar hur det känns efter ett flera år av porr och runk varje dag.
    Fast nu är det inte det tråden handlar om.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 00:40:02 följande:
    Fast nu är det inte det tråden handlar om.
    Nej precis. Gjorde bara ett förtydligande för att Jellybeanbaby skulle förstå mitt inlägg.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-15 00:47:53 följande:
    AHAHA det var jag som skrev den anonyma. Jag vet fortfarande inte vad fan du dillar om.
    Det finns ingen som tar skada av onani, välkommen till 2000-talet.
    Alltså är det ingen idé att försöka föra nån slags vettig diskussion med dig.
  • Anonym
    Esco skrev 2012-06-15 00:59:56 följande:
    Vad är det med folk som gråter över att deras män kollar på porr? So what?

Jag är tjej jag kollar också på porr!! Tycker grymt synd om kvinnor som håller deras män i något form av porr koppel. Stackars karlar!
    Alla har sina egna gränser för vad som är acceptabelt. Du har säkert dina och vill antagligen låta dom bli respekterade.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!