• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Sarah f skrev 2012-06-26 14:17:51 följande:
     "inte att de bara gör det men att dom gör det"

Ja men då så, då är det väl sant. Men förklara gärna vad det där betydde?

Det tror jag "hon" får väldigt svårt att förklara...
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 14:12:08 följande:
    Det verkar inte så....
    Jag har nu berättat 10 gånger att jag inte vet hur olika handikappade onanerar har du så svårt att fatta det????
    Jag pratar om män och kvinnor som har ok syn och bättre som kan uppfatta porr.
    Förstår du verkligen inte? Du säger att män tänder visuellt. Enligt din teori upphör alltså förmågan att bli kåt om en man förlorar synen. Vad jag pratar om handlar inte om på vilka sätt handikappade onanerar, det handlar fortfarande om HUR och av VAD män blir upphetsade av. Du säger att det sker visuellt, alltså kan bara en man med bra syn bli kåt, enligt din världsuppfattning.

Förstår du nu?
  • Anonym
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-26 15:17:05 följande:
    Påhittade siffror ger jag inte mycket för
    Påhittade? Jag har också sett undersökningen som diskuterade frisk här på FL för ca 3 år sedan.
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:21:40 följande:
    Lär dig argumentera om du vill få fram en åsikt.
    Tycker du själv att du gör det när du sitter och letar gramatiska fel i någons 2-3 veckor gamla inlägg?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-26 15:18:51 följande:
    Det är aldrig nån som svarar på om det var så att den undersökningen gjordes ex av SIFO eller om det bara berörde de som redan var inne på deras internetsida. Det ger nog olika resultat.
    Undersökningen gjordes på ett statistiskt korekt sätt, dvs genom slumpmässiga förfrågningar av befolkningen.....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 15:27:40 följande:
    Undersökningen gjordes på ett statistiskt korekt sätt, dvs genom slumpmässiga förfrågningar av befolkningen.....
    Om så är fallet bör den inte vara svår att hitta
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:25:17 följande:
    Men den var inte representativ för befolkningen. Felaktigt urval!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:28:44 följande:
    Hördu, jag jobbar med statistik och vill gärna veta hur det slumpmässiga urvalet såg ut?
    Räknar du tomburkar på Willys eller nåt då eller?
  • Anonym

Ja Ja vi kan tvista hurvida undersökningen gått korrekt till. Men jag tycker att siffrorna var höga.

• Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:33:05 följande:
    Av dessa 50% så är majoriteten sådana som helt enkelt inte får något sex av sin partner. Varfär då satsa på relationen när man ändå aldrig får komma till eller få en avsugning eller liknande? Då tror jag det flesta drömmer sej bort och tar sej ett runk i stället.
    Kanske dom männen skulle få lite bättre självförtroende och alfahanne utstrålning om de slutade kolla porr? Bättre att använda sin energi till att försöka få ligga med sin partner istället för att slösa bort den på runk och porr
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!