Inlägg från: catdancing |Visa alla inlägg
  • catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 14:45:41 följande:
    Vad bra att du kan bota potensproblem, du måste vara väldigt rik?
    BILLIGT, tycker du att 900 kr för 4 tabletter är billigt????? vi som har sex 4 ggr på en vecka konsumerar 1 paket på 2 veckor det är alltså nästan 2000 kr för att kunna njuta på en månad?????? då får jag snart dra på mig nätstrumpor, högklackat och bege mig ut med lackväskan för att få ihopa de pengarna..........
    Dessutom så även om man får det på recept så är det inberäknat i högkostnadskyddet så man får betala allt själv, vi har nämligen haft sådana och de var ju väldigt bra och effektiva. Men hans impotens har blivit mer märkbar igen sedan han började porrsurfa.
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-14 18:21:50 följande:
    Allt här i tråden ska tydligen styrkas med vetenskaplig fakta.

Men min egna uppfattning, som jag baserar på andras erfarenheter, säger mig att det generellt sett inte är hållbart för en man att runka till porr (utlösning inkluderat) och samtidigt fortsätta upprätthålla ett fungerande sexliv med sin partner.
    Håller med
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:27:36 följande:
    Ja och jag som människa har också en bestämmanderätt om vad jag vill ha för partner, eller hur?? Vill jag inte ha porr i mitt hem så bestämmer jag det!
    Hånar du mig?
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-18 14:11:51 följande:
    Vadå, måste namnet på det manliga könsorganet vara manligt? Du har ju åsikter helt uppåt väggarna, och förbjuda våldsfilmer? Dina barn kommer ju bli socialt missanpassade som varken får kolla porr eller våld.
    Inget fel på Kisse! Kissan hade kanske låtigt konstigt. Nisse är ett trevligt namn på mannens kön
  • catdancing
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-18 14:14:13 följande:
    Kisse? Det kan ha varit den konstigaste omskrivning för kuken jag någonsin sett.

Kissekatter är söta. Penisar är fan ganska fulFua när man tänker efter. 
    Fula är de väl ändå inte
  • catdancing
    Anonym (Lägg ner!) skrev 2012-06-18 23:45:32 följande:
    Lite porr är väll inget? Värre om han haft sex "in the real Word?" lägg ner ts! Han kommer fortsätta att kolla porr, även om du inte vill.. Sad but true!
    Yes har förstått det, Så nu har jag en skitsnygg halvnaken kille som startskärm på mobilen. Men det är då sant. Vill han ha mig så får han visa det. Annars kan han fortsätta glo på datorn eller leta upp något annat.
  • catdancing
    Ridmi skrev 2012-06-19 15:47:47 följande:

Du ska nog inte känna dig utkonkurrerad av tjejerna på nätet. Män fantiserar i bilder och kvinnor i romantiska noveller. Är ert sexliv aktivt och bra är porr för din man en morot för att göra sexlekarna än mer fantastiska för dig. 

Skulle han mot förmodan föredra nätet mer än dig. Ja då är det tillåtet slå något hårt i huvud på honom

Låter suveränt, Tack! Ett av de bästa inläggen av alla dessa på denna tråden. Äntligen någon som fattar vad som behöver skrivas!!!!Solig
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-19 17:09:13 följande:
    Varför bara halvnaken????
    Hahahah hittade ingen helnakenSkrattande
  • catdancing
    engdahl skrev 2012-06-21 10:48:31 följande:
    Hej, TS!
    Jag har inte läst igenom hela tråden, men jag hoppas att du inte sa haka upp dig på detta utan att ni kan fortsätta att ha ett underbart sexliv tillsammans. Att han tittar på porr har med intill visshet gränsande sannolikhet inte någonting att göra med att han skulle vara missnöjd med dig.
    Många män som har stor sexlust gillar att konsumera porr för att det är upphetsande och det är skönt att bli kåt - och sedan runka eller som på måndagskvällen rikta kåtheten mot sin käresta. Skåda inte en given häst i munnen utan ta emot hans hårda kuk och det han gör med dig. Inte tänker han på porrbrudar när han är med dig utan porr är bara fantasier och man tänder på situationerna och det visuella, inte att man drömmer om de specifika personerna man tittar på.

Försök slappna av och inse att ni har ett bra förhållande och tänk inte negativt på detta mer utan njut bara av att du har en kåt man - och låt honom titta på porr ibland utan att du behöver känna dig hotad.
    Förstår vad du menar, men nu är han ju inte såååå jättekåt som jag skulle önska
  • catdancing
    Sven Justus skrev 2012-06-21 15:20:42 följande:
    När ska kvinnor förstå att porr inte behöver vara ett substitut för sex med sin kvinna, det kan lika gärna vara ett komplement. 

Jag och min fru har bra sex ihop, men både hon och jag kollar på porr - på varsitt håll. Hon attraheras sexuellt av det hon ser och det gör jag också. Men det innebär inte att vi tycker den andra är ofräsch eller osexig.  Jag känner åtrå till min fru och hon känner åtrå till mig. Däremot känner ingen av oss någon som helst åtrå till personerna i porrfilmen. 
    Nä jag förstår hur du tänker, men jag kan ju inte hjälpa att jag känner mig ledsen och kränkt, är kanske en helt orealstisk känsla men så är det och känslor rår man inte för. 

NU har det ju gått en tid och jag har väl släppt det tror jag, han får göra vad han vill och anser är rätt så gör jag vad jag anser är rätt
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!