Inlägg från: catdancing |Visa alla inlägg
  • catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:34:35 följande:
    Hotade??? Eh, nej! Varför skulle man det??

Du det låter verkligen som han behöver se andra nakna kvinnor för att ens ha sex med dig, läs vad du skrev!! Tycker inte du att det känns lite skruvat att det inte räcker att se på dig? Men han är kanske en av alla de män som inte tänder så värst mycket på sin frus kropp utan behöver ha nåt annat på näthinnan. Kanske han är avtrubbad av porren?

Jag är så jäkla nöjd med att min man tänder på mig och inte behöver nån annan krydda, det känns så himla bra!! Jag ger honom det han behöver!
    TACK, skitbra inlägg. Jag tycker att hans potens och lust har blivit sämre sen han porrsurfar. Kanske för att han omedvetet identifiera sig med männen på sajterna och känner att han behöver prestera som dem när han inte alls är sådan som person.............. Han får någon slags prestationsångest, eller är jag helt fel ute?
  • catdancing
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-27 14:09:20 följande:
    Jag undrar om det inte är ganska många tjejer som skulle ha mer sexlust till sina män om de visste att männen avstod från att kolla på porr? Jag tycker själv det skulle vara så avtändnade om min man gjorde det så jag skulle bara ha sex nån gång i nödfall...nej jag skulle nog lämnat honom får att leva utan sex vill jag ju inte. Jag frågade en gång vad min man skulle tycka om jag skulle leta upp en massa manliga könsorgan och titta på, han svarade att han inte alls skulle gilla det så det är himla skönt att vi är överens.

Sen får ni som vill använda porr göra det hur mycket ni vill men jag hoppas att de tjejer som inte gillar det säger det. Hur många tjejer "blundar" inte, och låter killen göra det så länge han döljer spåren? Det är ju så otrogna gör med???
    Helt sant, Jag gillar det inte och det står jag för. I en relation ska man respektera varandras åsikter varför är det då rätt att jag ska respektera hans porrsurfande när han inte kan respektera min åsikt att jag tycker det är kränkande när han gör det?
  • catdancing
    Sarah f skrev 2012-06-27 15:59:41 följande:
    Om någon i en nära relation hävdar vad de har RÄTT att göra är de mer intresserade av vad de kan FÅ snarare än vad de kan GE. 

Du jag kan lova dig att jag ger 1000 gånger mer än vad jag får tillbaka.
  • catdancing
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-27 18:04:27 följande:
    Tycker att du gör en för stor sak av det... För en kille så är porrfilm ett sexhjälpmedel, liksom en dildo för er kvinnor. Om min fru onanerar med en dildo så blir ju inte jag kränkt...

Föreslå att titta på porr tillsammans. Du kanske hittar vad du gillar...

Hos oss så porrsurfar min fru mer än jag. Sen vill hon prova lite nytt...

Ta det inte så seriöst som sagt...

swingersliv.blogg.se
    Men det är ju inte det som är problemet, har ingen lyssnat i den här tråden. HAN ger mig mindre sexuell uppmärksamhet sedan han börjat porrsurfa. grrrrrrrrrrrrrrr. HUR i H......................vete ska jag då kunna tycka att det är helt ok och skitbra att han porrsurfar. Det ger mig inget positivt alls, bara negativt. OM din fru börjar använda sin Dildo så passa mycket att ert gemensamma sexuella liv blir lidande???? Kom inte och säg att du tycker att det helt ok och inte blir kränkt och sårad och undrar va f...................n som står på. NU ÄR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD. Folk här i tråden bara talar om för mig vad jag ska tycka och inte tycka utan att överhuvudtaget läsa vad som är grunden till att jag inte uppskattar att han porrsurfar. Jag är ingen j...............la moraltant.............{#emotions_dlg.djavulsk}
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-27 18:12:18 följande:
    Vad är det som är nytt som hon inte vetat om innan?  Iså fall kan man väl ha sexchat som ett hjälpmedel också?
    Tack, en som fattar något
  • catdancing
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 13:10:25 följande:
    Oj... 

Om man fått över 1.000 inlägg på sin tråd och fortfarande står fast vid sin ståndpunkt, så är det ju bara medhåll du vill ha... "Snälla hjälp mig någon" betyder ju i din värld "säg att jag har rätt".

Ledsen, men med tanke på ditt sätt att skriva till mig, så hade jag nog också valt att porrsurfa...

Vad det gäller sexleksaker, så är det jag som förser henne med dem till hennes och min stora lycka.

Lycka till med ditt sexliv. Hoppas du hittar en väg utan ilska och bitterhet. Tror att din man kommer att bli mer sugen på dig då.   

Jag har också fått sexleksaker av min sambo tilll min och hans stora lycka, ska jag tolka det som att han tycker jag ska leka själv.

Du svarade inte på vad du tyckte om hon hellre hade valt att leka med Dildon än dig och haft sex med dig en gång i månaden typ. Men det hade du säkerligen tyckt varigt fantastiskt trevligt! Eller hur? Det är så jag tolkar ditt inlägg. 
  • catdancing
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:52:13 följande:
    Eller kanske ännu bättre att vi också kan titta på läcker porr!
    Får väl börja med detFlört
  • catdancing
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:51:04 följande:
    Ledsen för din skull.. Verkligen...

Vi män kan ibland gå igång på att behöva "jaga" vår fru... Det vill säga att ju mer du dissar honom ju mer jagar han dig... Om du inte testat det, så kan det kanske vara en väg... 
    Mmm det är vad jag håller på med nu men det är sannerligen inte lätt. Hela jag längtar efter honom när han kommer hem så vill jag bara krama honomGråter
  • catdancing
    Anonym (Realist) skrev 2012-06-28 15:11:10 följande:
    Jag håller med. Det är skillnad på orsak och verkan. Att män är ointresserade och riktar sitt sexuella intresse någon annanstans och att de är otacksamma svin i största allmänhet har inte med internetporren att göra. Det beror på att relationen har ingåtts med olika syften och intentioner från början. Man har helt enkelt inte varit ärliga mot varandra utan fått något annat än det stod på "kärlekskravlistan" från början. Det finns inga kvinnor som hade blivit kära om vi hade varit ärliga från början!  

Det är bara du själv som kan bestämma var gränsen går för vad som är ok. Ju snävare man sätter den gränsen ju fler konflikter kommer man att skapa och man blir till slut väldigt ensam. Det handlar om att hitta någon som man kan kompromissa lagom med.
    mmmm
  • catdancing
    Sarah f skrev 2012-06-28 17:47:07 följande:
    Snart kommer någon att skriva "jag tänder jättemycket på att andra män tittar på min fru". Ka-Disch!
    Hahhahahaha
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-28 16:26:49 följande:
    Nej precis. Och hur många män tycker det är kul och helt OK om hans kvinna visar upp sig naken för andra män? Antagligen väldigt få.
    Helt säkert, så egentligen så kan jag ju lägga mig att sola naken i trädgården utan att i en sekund fundera över min sambos känslor i det (det är ju så han har gjort när han har porrsurfat) Han porrsurfar och njuter av det, jag solar naken i trädgården och njuter av att andra män småsneglar när de går förbi. Förmodligen skulle halva granskapets karlar börja traska förbi vår trädgård då min kropp är snyyyg. Och sen när min sambo upptäcker detta tycka att han är helt fel ute och inte alls förstå att han blir sårad. Hahahahahahahahaha var blev ömsesidig respekt över den andras känslor av någonstans i ett förhållande???? Botta puts väck 
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-29 10:06:27 följande:
    Om man kan jämnställa att titta på porr med att blotta sej så är man nog ute på väldigt tunn is.... Det ena är dessutom olagligt.
    Jamen shit vad alla ska analysera,,,, För det första var det sola i trädgården,,,, inte smyga runt och blotta sig, för det andra var det mer en liknelse om att jämnföra hur man tar hänsyn till sin partner känslor i en relation. Om jag säger såhär då... OM jag tar mig till ett nakenbad och solar där. Då har jag inte blottat mig MEN min sambo skulle inte uppskatta att jag befann mig där. Förstår du nu då?
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-29 11:52:08 följande:
    Tycker du att porrkonsumtion också är otrohet?

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
    Bra talat, finns i samhället något som säger att män får göra dit och datt och vi kvinnor ska foga oss och om vi blir upprörda så är vi bara tokiga moraltanter. Men när en kvinna gör något som hetsar upp henne så är det en helt annan sak. Vad var och en gör är väl upp till dem men jag tycker ändå att om man lever i en relation så tar man hänsyn till sin partners önskningar och känslor. Min sambo skulle inte tycka det var så himla kul om han får höra från sina kompisar att jag dansat utmanande när jag va ute själv. Kan jag då inte respektera hans känslor och inte göra detta. Det verkar som om det som sker innanför 4 väggar och med en skärm mellan sig och omvärlden är helt ok. Då är allt tillåtet för det är ändå inte på riktigt..........
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-29 15:21:26 följande:
    Alldeles riktigt. I mitt nuvarande förhållande pratade vi tidigt om porr. Min partner hade inget stort behov av porr och visste också mycket väl att en del tjejer tycker det är jobbigt om killen kollar porr. Och han förstod dom, eftersom han själv skulle tycka det var jobbigt om hans flickvän kollade på porr.
    Jag förklarade för honom att jag anser att porr kan förstöra så mycket i ett förhållande, tex intimiteten mellan båda personerna, och vill helst ha ett porrfritt liv. Men var samtidigt tydlig med att jag skulle aldrig nånsin förbjuda honom från att kolla.
    Vi gick alltså in i förhållandet med vetskapen om vad båda tyckte och tänkte. Viljan eller önskan om ett porrfritt liv kom inte in nånstans efter det att redan gått en lång tid.
    suck hur ska man komma ihåg allt man ska fråga och diskutera innan man inleder en relation........
  • catdancing
    Fabella skrev 2012-06-29 16:11:34 följande:
    Porr är ju fantastiskt! Jag blir skitkåt av porr o kollar ofta när jag är själv hemma. :-P Sen när sambon kommer hem så möts han av en plaskvåt fitta. Han har aldrig klagat. Jag har inget emot att han tittar på porr heller. Det är ju bara ett plus för mig om hans kuk savar och han är extra snuskig med mig sen.

Ibland tittar vi tillsammans på något som båda gillar. Det är hett
    Men mitt problem är ju att vårt sexliv blivit sämre sen han börjat kolla på porr, han väljer liksom det före oss
  • catdancing
    maaammaaa skrev 2012-07-02 12:25:04 följande:
    Det handlar främst om känslor. Min älskling skriver TS. Hon anser att han är hennes, alltså borde andra kvinnor och män exkluderas i deras sexliv. Hade hon ansett honom som en sexstinn individ som man kan förlusta sig med utan att involvera känslorna så värst djupt hade hon kanske reagerat annorlunda. Hon kanske vill ha något djupare än bara ytligt sex. Samhörigheten riskerar säkert få sig en törn när man inser att man har olika moraluppfattning.
    Glad
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!