• Sarah f

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Janice01 skrev 2012-06-26 15:42:25 följande:
    Jag vet också detta pga att jag (var tvungen) läste en högskolekurs i statistik på Chalmers för ett antal år sedan.....

Sommarkurser i en variabel räknas inte.  ;)
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:45:17 följande:
    Du verkar ju lika lite läskunning som den andra token här....
    Som jag skrev så FÅR DOM INGEN SEX av sin partner pga att hon inte vill.......
    Chalmers, verkligen? ;)
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:48:25 följande:
    Svarar normalt inte på vad provokativa superfegisar som bara är otrevliga bakom en anonym fasad. Kommer inte att göra det med dina inlägg i fortsättningen heller.

Hur kan du vara så korkad att jag efter 3-4år skulle minnas var det länkarn finns?????
    Så att vara otrevlig via nick är ok?
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 09:26:29 följande:
    Män tänder på visuella saker helt enkelt!
    Du känenr dej verkligen hotad av att din man skulle surfa på porr i smyg...
    Så vilka män gäller detta påstående?
  • Sarah f
    Marsch skrev 2012-06-26 15:53:07 följande:
    Många människor tänder på visuell stimuli.

Det är åtminstone sant.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-26 15:56:58 följande:
    Ja men inte bara visuellt. Men en del här i tråden verkar inte förstå att en människa, kvinna eller man, blir kåt med hjälp av alla sina sinnen.

Samt att man kan öva upp förmågan att tända på andra sätt.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-26 16:07:22 följande:
    Ja precis

Kollar man ex på porr varje gång man vill bli kåt för att onanera så vänjer man sig vid att enklast tända visuellt och det blir svårare att tända på andra sätt
    Jag tycker det är lustigt att de som förespråkar porr hårdast menar att det är så utvecklande för sexualiteten men inte en enda berättar om att ha provat att skärpa andra sinnen. Är det verkligen att utforska sin sexualitet, eller är det snarare att utforska en enda variant?
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:12:23 följande:
    Hej! Här hemma har vi vad många anser vara omvända roller i det här ämnet. Jag porrsurfar minst 10 timmar i veckan, är mammaledig så jag har en hel del fritid. Blir fullständigt vansinnig om min gubbe skulle lägga sig i att jag porrsurfar och det har ingenting med honom att han inte skulle räcka till att göra. 
    Det är bara så att jag ÄLSKAR stora svarta kukar, men avskyr svarta män. Så det är inte direkt någon risk att jag skulle gå ut och leta upp någon svart man att suga av bara för att jag gillar stora svarta kukar.
    Jag BEHÖVER titta på dem, jag vill inte röra dem, jag bara måste se en stor svart monsterkuk varje dag annars blir jag väldigt lättirriterad och stingslig. 
    Kära nån. Jag kan inte låta bli att tycka det låter komiskt! Förlåt, men tanken på att BEHÖVA se en svart snopp är väldigt skrattretande för mig.
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:17:11 följande:
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?
    Vad händer om du inte har tillgång till dator?
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:17:11 följande:
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?

Måste ju då fråga om din man har några åsikter eller känslor inför detta beroende?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!