Inlägg från: jossposs |Visa alla inlägg
  • jossposs

Några fler viktväktare?

Hejje :D

tänkte ansluta mig och bli viktväktare i morgon...
    Har varit ordentlig med min mat till och från nu i tre månader.. och har börjat träna 3-4 gånger i veckan.. men vågen rör sig inte. Antar att det är pga för mycket skit helgerna igenom... typ...
    Jag har viktväktat tidigare, och VEt att det fungerar bra på mig, så täknte att nu blir det att köra det, för nu skall jag ner.

Jag väger idag 78-nånting till mina 170 cm.
    Min plan är att ligga under 70 sträcket, även om det är 69.9. Men det är mitt mål som jag vill ha uppnått
    Innan den första september... så skall göra vad jag kan för att det skall hända.

Så nu tycker jag att vi kör.. att vi skall finnas här och stötta och peppa varandra till bra resultat och så.. aight :D Kul att vi då börjar typ samtidigt!!

• jossposs

good looord.... vågen sa 79.1 i morse... jaja.. då kan det bara gå åt ett håll!
    Målet är under 70 kilo. Jag kommer egentligen att ha vägdag på Lördagar, så första "veckan" blir en vecka och två dagar för mig... det blir kalasbra detta!

• jossposs

Ja,nu måste vi alla kämpa på med detta, tänk va snygga vi kommer att bli framöver,...ehum, snyggare menar jag ju såklart Började min resabigår, dock kommer jag ha vägdag på fredagar., då det känns som en bättre dag,.. Så första veckan får bli en dag extra!! Just idag tycker jag det e jättejobbigt, barnen sitter och äter godis nu efter Maten, och jag hade mer än gärna också tryckt i mig, men då mannen fyller trettio i morgon och det blir kalasande hela helgen då får jag stå ut utan nåt fredsgsmys idag ...skall absolut göra allt vad jag kans för att sköta mig så gott det går!!! Åt supergott mellanmål idag med bara två på i.... Tog mini keso, nästan en. Hel burk, med skivade jordgubbar och lite sötningsmedel på, smarrigt sött och gött perfekt när man e sugen på nåt.. Hur går det för er?

• jossposs

hEJ alla :)

Nu har jag i ett par månader velat fram och tillbaka hur ja skall försöka bli av med mina tolv äckliga överflödskilon som måste bort till jul. GIck ner en del i våras med bra mat och motion, men de har sakta smygit sig på under sommaren, så här är jag på ruta noll igeen.

Har nu  bestämt mig för att köra VV; dt VET jag fungerar för mig, då ja körde  för några år sedan.
    Har igår köpt restaurangguiden samt checklista och butiksguiden, och i morgon bitti är det jag som står på vågen och startar mitt nya liv. Nästa tor, den 6 sep, åker jag och makeen, barnfria, till NY i fem dagar, och där blir de nog lite extra att äta, men käner ändå att ja vill börja nu INNAN resan, så ja slipper moffa två veckor till innan jag tar tag i det :D Hoppas jag får hänga med er här, återkommer i morgon vad den hemska vågen sa :D 

Svar på tråden Några fler viktväktare?