• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • AgnesLucia

Hej!
    Har du tillgång till appen då? Jag skulle vilja köra viktväktarna om de har lyckats få ordning på tekniken. Någon som vet om deras e-verktyg fungerar på Iphone nu? Har inte fungerat tidigare.  

• AgnesLucia

Kan man fylla i allt man äter där? Alltså fylla i Propoints? Kör man fortfarande ProPoints?

• Luckiest

Joo, precis! Man fyller i allt man äter och så finns det en massa annat!

• AgnesLucia

Låter bra! Verkar inte vara så många som kör vv nuförtiden? Ska kika och fundera på om det är det rätta för mig. 

• Mollan77

Jag har just startat med vv. Har mååånga kilo att tappa. Jag tycker att appen är helt suverän. Skönt att slippa logga in på datorn varje gång man ska lägga in vad man ätit. Jag har tidigare tappat 30 kg (från 88 kg till 58 kg) med vv och vet att det fungerar om man håller sig till "reglerna". Efter den senaste graviditeten väger jag ändå mer, men har inte samma målvikt. Tänkte sikta in mig på 65 kg. Det innebär att jag måste tappa hela 35 kg!! Känns som en lång väg att vandra, men samtidigt kul!
    Kommer att väga mig på torsdagar.
    Träningen får jag ta det lite lugnt med för tillfället eftersom jag fortfarande har problem med foglossning efter förlossningen.
    Känner mig jättetaggad :)

• Luckiest

Åh vad skoj med en till!
    Gud vad strongt att ha tappat så pass mycket! Hur lång tid tog det?

• Mollan77

Det tog 10 månader ungefär. Det första halvåret tränade jag inget alls, utan ändrade bara kosten. Sen började jag träna också och mådde dubbelt så bra :)
    Nu planerar jag att försöka komma igång med träning så fort som möjligt.

• Mollan77

Tränade lite olika. Styrketräning, spinning body pump bl.a. Blev helt besatt och tränade oftast 6 dagar i veckan, ibland fler pass på en dag.
    Hoppas jag kan komma tillbaka till samma känsla för träning. Men jag vet att det är så mycket enklare att träna om man inte har så mycket övervikt. Att vara smal och träna är mycket roligare. Lite moment 22 :)
    Hur många kilo ska du tappa?

Svar på tråden Några fler viktväktare?