Inlägg från: Lindaskrinda |Visa alla inlägg
  • Lindaskrinda

Några fler viktväktare?

Jag ska gå med i vv efter semestern , åker den 11 juli en vecka till Turkiet .. Men efter det ska jag köra så det ryker , tänker börja redan nu och tänka på vad jag stoppar i mig , känner att jag behöver allt stöd jag kan få så jag hoppar in här om de är ok. Jag är galet sockerberoende. , min kropp och hjärna blir helt miffo om jag inte får socker . Kan börja gråta om jag inte får stoppa i mig något sött , känner att nu är det nog jag vill få kommandot över mitt liv . Jag väger 30 kg för mycket .. Tror de ligger runt 92-93 kg till mina 169 cm ... Mest sätter det sig på magen så folk frågar om när bebisen ska komma ... Vill bli fin igen och slippa känna mig som en valross ...

• Lindaskrinda

Nej fy och Blä , var på bio ikväll och köpte lösgodis och nu mår jag så fruktansvärt illa . Jag tänkte ju vänta tills efter semestern men jag tror jag kör igång redan nu , är så trött på allt ätande nu , när jag tänker efter så är det inte ens speciellt gott men ändå trycker man i sig det !! Tror det var möte på tisdag eller onsdag , då ska jag masa mig dit och banta så det ryker , ikväll stod vågen på nästan 95 kg !!! Mer än jag trodde , 30 kg ska bort ... Det ska gå , nu eller aldrig ;)

Svar på tråden Några fler viktväktare?