Inlägg från: Linlun |Visa alla inlägg
  • Linlun

Några fler viktväktare?

Hej! Här är en till som kör vv. Har varit med i 8 veckor och gått ner 7,7 totalt. Men nu är det segt ! Har följt er och ni är ju väldigt duktiga :). Jag ska gå ner 30 totalt ner till 65. Har fått två barn ganska tätt men det ska jag inte skylla mina kg på :). Så nu hoppas jag att vi kan peppa och stötta varandra :)

• Linlun

Är det ngn mer som har många k att gå ner ? Hur mkt motionerar ni ? Jag försöker springa 4 dagar i veckan har klarat milen några gånger nu :)

• Linlun

Jag springer 4 ggr i veckan och går promenader varje dag, är hemma med våra två barn så tiden finns. Skulle no behöva besöka gymmet har kort men tycker det är ganska tråkigt :/

O
  • Linlun

Är det bara jag sin tycker att appen är ganska jobbig? Det finns inte så mkt rätter i den tycker jag. Lägger ni in alla recept på det ni lagar ?

• Linlun

Zandrha: ja det är väl så man får göra, jag är så otroligt lat vill lägga in hela rätten, typ köttfärsås så kommer rätten upp med recept så man kan kolla och lägga in. Men får skärpa mig och lägga in som du gör:). Går någon på möten ? Jag har varit på ett och det var sådär tyckte jag så nu väger jag mig bara där.

• Linlun

Det går sådär för mig jag äter rätt men har tappat lite motivation men hoppas på minus imorgon :). Ni verkar så duktiga så jag ska kämpa på !

• Linlun

Vad duktiga ni har varit ! Jag hann inte iväg idag och nu är det sem stängt men får jobba på hemma. Blev lite peppar en kompis hade gått ner 2,4 sen förra veckan ! Så nu jäklar ska jag jobba på :)

• Linlun

Nej ni jag är riktigt omotiverad ! Går inte upp i vikt utan står nog ganska still men känner ingen motivation alls! Vad gör

Ni när ni tappar suget att alltid räkna poäng ? Förlåt för ett negativt inlägg

Men blä vad tråkigt jag tycker det är just nu !

• Linlun

Lillamillan : tack för smarta ord :) ja jag kanske får läsa in mig på det. Jag ska även ge mig ut i spåret i helgen då känns det nog lite bättre. Kan man inte skylla lite på vädret varför man är lite omotiverad ;)?

• Linlun

Lillamillan : tack för smarta ord :) ja jag kanske får läsa in mig på det. Jag ska även ge mig ut i spåret i helgen då känns det nog lite bättre. Kan man inte skylla lite på vädret varför man är lite omotiverad ;)?

Svar på tråden Några fler viktväktare?