• jajja

Några fler viktväktare?

Hej!!!

Har gått ner 3 kg sedan den 1 maj. Och nu står det stilla. Kämpar och sliter men det är segt. Samtidigt har mina ryggproblem börjat bli värre och jag kämpar nu mera mot två onda ting min rygg och min övervikt. Hoppas kunna vinna över båda.

• jajja

Haha jag vill väga mig 14 gånger om dagen. Det är så himla svårt att ha en våg hemma.

• jajja

Jo, mens låter ju rimligt. Blöder som en sårad gnu just nu och ska väga mig idag. Äsch känner mig svullen som tusan, det blir nog tre kg upp .

• jajja

Ja, ja, nog var det upp,300 g. Tar emot att skriva in det i appen, jag som just fått min första stjärna. Längtar till den dagen då det är 18 kg ner men det känns långt bort och onåbart just nu. Men ska den som ger sig, ska kämpa vidare.

• jajja

Sådär nu har jag tagit diverse smärtstillande för mina diskbråck och har varit på två långpromenader. Jag kommer få sota för detta senare i form av smärta men jag måste ju röra på mig som vanligt för att skiten ska läka ( ursäkta språket, är ganska less efter 1 1/2 år och inget hjälper) och för att jag ska bli smal till beach 2025 eller när jag nu gått ner till min målvikt.

Sorry, jag är bra gnällig just nu. Ska bättra mig

• jajja

Men du Luckiest det var ju annars en as smart ide. Måste testa, hahaha.

• jajja

Luckiest: takt känsla? Det var något som aldrig kom med i min dna uppsättning. Armar och ben samtidigt är mer livsfarligt än bra för mig

• jajja

Hjälp, gick nästan en mil igår. Min rygg dödar mig snart... Inte bästa taktiken med en ond rygg men ändå.
    Hoppas kunna ta en vända till ikväll om det funkar , det är bara att kämpa på. Hoppas kunna se något positivt resultat på tisdag då jag väger mig igen. Det står still men skulle verkligen behöva en liten större vikt nedgång , det är som bäst 400g som jag går ner som mest så det blir ju segt då.
    Beundrar de som kan ta sig igen detta och faktiskt når målet, en stor eloge till er!!

• jajja

Ja midsommar. Jag dricker inte öl, är inte förtjust och snapsen får jag nog inte ta i år pga mina smärtstillande som jag måste ta.
    Tänkte lägga krutet på sill och potatis! Det är det bästa med midsommar och så unna mig efterrätt.
    Vi ska åka upp till Orsa så jag tänkte ta min trasiga rygg på en långpromenad varje dag.
    Hur tänker man kring färsk potatis och points ? Hur räknar man när potatisen fortfarande är så liten? Eller är det samma lika dom stora potatisar?

Svar på tråden Några fler viktväktare?