Inlägg från: Zandrha |Visa alla inlägg
  • Zandrha

Några fler viktväktare?

Kan jag hänga på här? Har viktväktat sen början av maj. :)

• Zandrha

Linlun

Oftast lägger jag in ingredienserna bara, hur mycket jag har använt delat med antalet portioner. Om jag tex har använt 1 dl mjölk till en sås för fyra pers så lägger jag in 1/4 dl.

• Zandrha

Jag går på möten när jag hinner, väger mig bara oftast. Tycker inte lektionerna ger så mycket, däremot får jag mycket tips och inspiration från de andra som är där.

• Zandrha

Jag äter inte heller veckobonusen, har ändrat så aktivitetspointsen dras först.

Min konsulent har semester i fem veckor nu, känns lite jobbigt att inte kunna veta om man är på rätt väg. Min våg hemma är trasig, så jag får leva i ovisshet. Om jag sköter mig borde jag ju gå ner hoppas jag.

• Zandrha

Gladafrun

Jag har faktiskt inte kollat. Tack för tipset!

• Zandrha

Jajja
    Jag rasar inte heller i vikt pga sjukdom, inte pga mediciner. Min ämnesomsättning är för låg så oavsett hur "duktig" jag är så går jag inte ner lika mycket som andra.

Du o jag kan gå ner i lagom takt tillsammans. :)

• Zandrha

När jag var på sommarfest i juni slutade jag räkna vid 81 pp, om jag hade hållt mig undan alkoholen och brieosten hade jag kanske klarat mig inom veckobonusen. Jag gick ner den veckan iaf, men jag undrade hur mycket jag hade gått ner om jag hade "skärpt" mig! :)

• Zandrha

Vägning idag första gången efter sommaruppehållet, har gått ner 11,1 kg sedan jag startade i maj och genomsnittsnedgången är 0,8 kg per vecka. Jag är mycket nöjd eftersom min ämnesomsättning fortfarande är för låg. :)

• Zandrha

Tack alla! :)

Har ni några smarriga bakrecept att dela med er av? Typ kakor?

• Zandrha

Jag gör av med mellan 2-10 pp på frukost. Beror lite på vad jag ska äta resten av dagen. :)

• Zandrha

Petrellie

Kan han inte bli onlinemedlem? Då räknar ju sidan/appen ut exakt hur mycket och sänker i takt med viktminskningen.

• Zandrha

Petrellie

Oj är det så dyrt, jag trodde att det bara kostade 150 kr per månad, jag är företagsmedlem så jag hade ingen aning. Förstår om man inte vill betala så mycket! :)

• Zandrha

Jag äter oftast inget av bonusen. Har valt att det dras av APna först. På helgen äter jag oftast mindre mat än i veckorna. Om jag äter godis eller chips eller nåt annat gött är jag noga med att väga det.

Svar på tråden Några fler viktväktare?