Några fler viktväktare?
Hej! Är med i en annan viktväktartråd som är dold. Man måste ansöka om medlemskap men det är inga problem att få va med
. Men jag hänger på här också. Är inte så jättemånga som skriver aktivt där.Jag har varit med i 7 veckor nu och gått ner 5.5 kilo. Tänkte gå ner ca 12. Jag fullkomligen älskar viktväktarna. Tycker det är ett riktigt bra koncept. Äter mkt bättre o godare än innan och kan ändå unna mig glass cola o choklad 2-3 dar. Inga mängder men ändå. Väger mig på torsdagar hos vv. Skulle jag väga mig hemma skulle jag nog fuska. Går på mötena ibland. Så torsdag fredag å lördag brukar det bli nåt extra gott å de andra dagarna sköter jag mig riktigt bra. Detta brukar jag äta: frukost: havregrynsgröt med mosad banan o kanel o mjölk, lunch/ middag ofta köttfärssås med massa grönsaker o lite pasta o sallad lr kycklingwok med ris lr sallad med räkor ägg avocado stekta champinjoner å sparris mm. Dricker ofta hemgjorda smoothies å äter fruktsallad med vaniljyoghurt till. Läkerol gigants är bra mot sötsug. Dricker mkt te också efter måltid för att bli mättare.