Inlägg från: Chrizzy81 |Visa alla inlägg
  • Chrizzy81

Några fler viktväktare?

Får jag hänga på här?
    Har varit med i VV i en månad och gått ner 5 kilo :) Helt otroligt! Tycker jag har ätit gott (34pp) och inte behövt gå hungrig. Främsta skillnaden är mindre portioner men ätit oftare, mer light-produkter och kommit igång med mina promenader. Största utmaningen är att hitta tid till att planera maten och motionen. Är föräldraledig med 5-månaders och 4-åring. Behöver gå ner 15 kilo till... Undra hur lång tid det kan tänkas ta? I början brukar man väl gå ner mycket och sedan kan det stanna av?

• Chrizzy81

Tack för inspiration och att jag får vara med. Förstår att jag har det lyxigt som har 34 PP... Men jag har inte rört veckobonusen mycket, det känns som att då får jag äta alldeles för mycket. Hur gör ni andra? Märker ni skillnad på resultatet om ni rör bonusen?
    Undrar också om ni märker stor skillnad de veckor ni har motionerat mycket?

• Chrizzy81

Har inte promenerat så mycket denna veckan, undra om det kommer märkas på vågen??? Vägning lördag. Har dock skött maten...

• Chrizzy81

Minus 0,7 denna vecka vid dagens vägning. Helt ok med tanke på restaurangbesök igår kväll och lite motion i veckan. Vill bara att det ska gå FORTARE... Har gått ner snart 6 kilo, minst 10 kvar... Hoppas nå målet innan sommaren....

• Chrizzy81

Idag och igår har jag inte hunnit/orkat räkna points... Är det nån annan som gör så ibland? Känns som man börjar få hyfsad koll på hur man ska äta och inte behöver räkna alla dagar... Är jag ute på hal is tror ni?

Svar på tråden Några fler viktväktare?