Inlägg från: Kitty12 |Visa alla inlägg
  • Kitty12

Några fler viktväktare?

Halloy! Här har ni en till vv, hållit på i 3 veckor nu idag o det har gått galant än så länge. Känns ju lyxigt att äta tårta o annat o ändå gå ner i vikt :) Dålig dock på att träna o röra på mig...Hur går det för er?

• Kitty12

Yeay, vägningsdag o det var kul :)
    - 5,0 på 4 veckor!! Fungerar ju toppen, fortsätter det oxå så kommer jag var mycket nöjd! Någon som hållit på länge som vet om det minskar efter ett antal kilon lr om det kan fortsätta i samma takt? Det har ju gått upp o ner de olika veckorna men 1,3 kg i veckan i snitt känns helt ok för anstängningen ;) 

Jag änvänder i snitt kanske 5 bonuspoäng  veckan och har fortfarande inte börjat röra på mig.  Antecknar i princip allt jag äter annars har jag det i huvudet hur många poäng jag kan knapra i mig.

Nu blir det frukost: Havregrynsgröt, banan, mjölk o kaffe!      

• Kitty12
    Fjuppan skrev 2013-02-06 12:08:21 följande:
    Jag vill vara med! Jag har viktväktat i fem veckor och har tappat 10,5 kg. Har en del att gå ner (startade på 127 kg). Nästa mål är att komma under 110-strecket!

Toppen juh!! :)

Själv har jag varit med i 4 veckor o det känns väldigt bra. Efter några försök genom åren med soppdieter så e det trevligt att kunna äta vanlig mat o inte säga nej tack till fika, mat mm.

Kör hårt nu ;) Här blir det lunch strax :)   
  • Kitty12

Kämpar vidare o har snart gått ner 7 kg på 6 veckor så e såå nöjd :) men nu undrar jag om någon provat mättande dag o vad har ni ätiti då till frukost tex? Måste oxå tillägga att vad bra jag mår utav denna kosten! Någon annan som märkt att ni blir piggare o gladare? E väl en kombo utav nedgången och maten som e bättre. Kämpar på här, ska gifta mig om ca 2 månader så hejja hejja ;)

• Kitty12

Grymma ni e! :) Själv har jag kommit ut på en liten promenad idag, wow äntligen! Känns så segt med maten just nu den tiden i månaden :( o gick upp 1 kg bara ;ver natten, jag vet ska inte v'ga mig sa ofta men det dar e v'l bara v'tska. Pepp pepp, ska inte ta nagra bonuspoang.....

• Kitty12

Japp, nu har jag hållit på i 11 veckor idag! -1,4 kg denna veckan o har gått ner 10 kg allt som allt :) Har några veckor kvar sen ska jag gifta mig o åka till Italien. Detta har varit min morot hela tiden, tror det e viktigt med något mål. Ska fortsätta lite till sen när vi kommer hem, trivs super med att kunna ALLT! Nu blir det promenad med min lilla tjej, skönt att komma ut i solen :)

• Kitty12
    Magdalena82 skrev 2013-03-27 12:36:15 följande:

Vad härligt, stort grattis till kanonresultat. Och vilket mål att se fram emot 'drömmer mig bort'...

Tack! Ja, härligt men behöver ju inte vara något annat mål än att komma i ett par favvojeans :) Denna gången har jag ett speciellt mål som jag förmodligen inte kommer göra igen ;) gifta mig alltså.  
  • Kitty12
    iwannarock skrev 2013-03-27 15:44:14 följande:
    Tack :)

och Kitty12 ett JÄTTE GRATTIS :)

Tack :)

Hoppas du kryar på dig snart, inte kul att ha ont. Men verkar som du har en snäll mamma som kan hjälpa till, det e guld värt! Det blir inte alltid som man tänkt sig så då får man tänka om lite, du får ta dina promenader när du e pigg igen :)   
Svar på tråden Några fler viktväktare?