Inlägg från: Pinkypie |Visa alla inlägg
  • Pinkypie

Några fler viktväktare?

Hejsan! :)
    Har precis gått med som onlinemedlem för att bli av med alla extrakilon efter graviditeten + några gamla trivselkilon. Har runt 20 kilo kvar innan jag når min målvikt. Tänkte hänga på här i tråden för lite inspiration och pepp om det är okej?

• Pinkypie

Magdalena82 - Tack! :) har kört vv förut men de senaste åren har kilona smugit sig på. Behöver verkligen bli av med mitt sötsug, tror jag åt sött nästan varje dag under graviditeten!

Gulletuss - Oj, jättebra jobbat! Jag orkar nog knappt jogga 100 m ens... Ska köra igång ordentligt med raska barnvagnspromenader tänkte jag :)

• Pinkypie

Åh, Grattis tjejer! Vad duktiga ni är!
    Hade vägning idag och hade gått ner 2,7 kg på en vecka :) Har dock hört att man inte får gå ner för fort när man ammar. Nån som vet hur det är med de? Får äta 45 pp om dagen, men jag kommer typ aldrig upp i så många...

• Pinkypie

Marlean - Tack för hjälpen :) Jag får nog försöka att äta lite mer varje dag. Tycker jag äter massor och ändå kommer jag inte upp i 45 pp. Veckobonusen och aktivitetspp är jag inte ens i närheten av att göra slut på. Känns konstigt att trycka i sig mer än vad man egentligen orkar, men vill ju absolut inte riskera min bebis hälsa!

• Pinkypie

Iwannarock - GRATTIS!! :D Vad roligt!

Scruffy - Snyggt jobbat! 21000 steg är ju jättebra!

Här har det varit dåligt med promenader senaste veckan. Har stannat inne i snöslasket och myst ist. Måste försöka tvinga ut mig även om vädret inte är det bästa... Hoppas verkligen på sol och värme nu så det blir lättare med promenaderna.

• Pinkypie

Åh Scruffy det lät väldigt gott! Kan man få receptet på det? :) Det är så himla gott med bakpotatis och smidigt när det går och variera med olika röror.

Kom precis tillbaka från en 40-min promenad i solen. Usch, konditionen är inte vad dem borde vara... Borde börja på gym oxå, men måste nog få liiite bättre kondis först :P

Svar på tråden Några fler viktväktare?