Inlägg från: Tigrie |Visa alla inlägg
  • Tigrie

Några fler viktväktare?

Favoritar från mobilen... Har skrivit på för 3 mån på vv, med start idag! Hoppas man kan lyckas ;)

• Tigrie

Ja jag får väl säga att jag blev lite besviken att det bara visade -0,5kg efter en vecka på vv.... Har ju hört hur massa folk går ner flera kilo på första veckan... Men men.
    Får kämpa på!

-1,8?? Jag är avis!! :D bra jobbat!!!!!

• Tigrie

En fråga; Äter ni upp alla era bonuspoäng och aktivitetspoäng? Lyckas ni ändå gå ner i vikt?

• Tigrie

Nu måste jag ju få skryta, för jag känner mig stolt! Inte nog med att jag tjänade in 19 aktivitetspoäng (är en lat jävel i vanliga fall), så visade vågen på -1,4 kg idag!! :D Känner mig riktigt nöjd! :D Känns bra när den visar på såna resultat :D

• Tigrie

Hur är det med pizzasallad? Om jag använder väldigt lite olja i, då borde det inte ge så många poäng va? Någon som har något bra recept/tips?

• Tigrie

Försvann alla viktväktare nu?

Vad äter ni till fredagsmyset? Vad gör ni dipp på? Vanlig gräddfil gav ju så många poäng... Tänker på dipp med grönsaksstavar och så...

Någon som följer/har följt/testat på mättande dag? Vad tyckte ni? Är sån dipmix tillåtet då? Lätt kesella, är det tillåtet? Något man kan göra någolunda sås på? ;) Är dålig på att äta mat utan nån sorts sås :P

• Tigrie

Det står att taco-mix är 2 pp... Vad i den är det som ger så mycket? Kryddor ska ju vara gratis? Finns det nåt annat man kan göra för att få tacosmaken, men utan pp?

• Tigrie

Jo men så ska man räkna med gräddfilen också, den ger 11pp på 3dl som man har till en påse dipp. 3dl lättfil däremot gav bara 3pp på 3dl! Det måste jag testa till helgen :D huhu!

Vägning senare idag! Huh!

• Tigrie

Håller med! Har haft omotiverad mens nu i en vecka! Så vågen visade bara -0,1... Visst, det är inte upp, men jag blir ändå besviken.

• Tigrie

Hahaha! Jag kunde inte låta bli att skatta åt det där (åt... Snarare Med) för jag känner igen mig! Jag har alltid haft svårt för det.
    Och alltid haft svårt för att Sluta i Tid, eftersom att jag alltid tänker att "nu har jag ändå gått över poängen, det är redan förstört, lika bra att fortsätta."
    MEN så hörde jag ett uttryck som fick mig att tänka om; "Att säga att dieten ändå är förstörd, är som att säga att Lika bra att stampa sönder hela telefonen, om man råkar tappa den i golvet". Dvs, ett litet felsteg är inte så mycket. Men man behöver inte göra det värre än det är ;)

Hoppas att ni förstår vad jag menar ;)

Svar på tråden Några fler viktväktare?